Aikidoliiton tasoleiri/ Akari ry

Suomen Aikidoliitto ry

Suomen Aikidoliiton Tasoleiri Vantaalla

Järjestävä seura: Akari ry   http://www.akari.fi/fi/

Suomen Aikidoliiton tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyu:n vyöarvo.

Tasoleirin liittovalmentajina toimivat: Juhani Laisi, Jani Hartikka

Leirin hinta: 40€

Leirille otetaan maximissaan 30 osallistujaa.

Majoitusvaihtoehtoja leirille esimerkiksi:  Hotelli Tikkurila, joka sijiatsee Urheilutalossa: https://hotellitikkurila.fi/
Sokos Hotelli Vantaa: https://www.sokoshotels.fi/fi/vantaa/sokos-hotel-vantaa

Leirin aikataulu:

Pe 1.12.2017 klo 19-21 Aikidoharjoitus tatamilla
La 2.12.2017 klo 10-13 Aikidoharjoitus tatamilla
La 2.12.2017 klo 13-14 Omakustanteinen lounas, keskustelutilaisuus kahviossa varattu tila.
La 2.12.2017 klo 15-17 Dan graduointi

Leirille osanotto vaatii ennakkoilmoittautumisen 26.11.2017 mennessä sähköisellä kaavakkeella ositteessa https://www.aikidoliitto.fi/graduointi/tasoleirille-osallistuminen/

Ilmoittautujan tulee, tapahtuman koulutusrakenteen takia, ottaa osaa leirin kaikkiin harjoituksiin.

Leiriin liittyy ennakkotehtävä, joka palautetaan sähköpostilla 28.11.2017 mennessä teknisen valiokunnan sähköpostiin tekninen.valiokunta@aikidoliitto.f

Ennakkotehtävä:
1. Lyhyt kuvaus omasta treenihistoriasta, milloin ja missä aloittanut, missä harjoittelee, ohjauskokemus, nykyinen vyöarvo, milloin seuraava vyökoe
2. Mitkä asiat erityisesti askarruttavat dan-graduointia ajatellen, omat odotukset tulevasta leiristä, omat osaamistavoitteet – mitä odotat saavasi tasoleiriltä
3. Mikä motivoi sinua harjoittelemaan aikidoa?
4. Miten ylläpidät motivaatiosi jatkossa?

Leiristä kerätään osallistujapalaute kirjallisen palautelomakkeen muodossa. Palautteen perusteella tasoleirejä kehitetään edelleen eteenpäin.

Huom! Dan-graduoinnin viimeinen ilmoittautumispäivä 1.11.2017   https://www.aikidoliitto.fi/graduointi/dan-graduointihakemus/