Lisenssi

Aikidolisenssi

Aikidoliiton jokaisen jäsenseuran jokaisella harrastajalla tulee olla aikidolisenssi.

Lisenssin voi hankkia tapaturmavakuutuksella tai ilman. Lisenssivakuutus on liiton neuvottelema edullinen vakuutus, joka kattaa aikidossa sattuneet tapaturmat. Aikidoliitto edellyttää joko lisenssivakuutuksen tai muun aikidoharrastuksen kattavan vakuutusturvan voimassaoloa. Jos sinulla siis on oma vakuutus, joka kattaa aikidossa sattuneet tapaturmat, sinun tarvitsee hankkia vain lisenssiosuus.

Aikidolisenssi 1.1.- 31.12.2018, myynnissä alkaen 23.12.2017

Tuoteseloste       Produktbeskrivning         Product description

A-lisenssi (sisältää aikidotapaturmavakuutuksen) yli 18-vuotiaille 90 €
B-lisenssi alle 18-vuotiaille (sisältää aikidotapaturmavakuutuksen) 40 €

Vakuutus eli Sporttiturva tulee voimaan 1.1.2018, kun maksat sen tammikuun 2018 aikana. Jos maksat myöhemmin, se tulee voimaan maksupäivänä klo 24.00 tai maksuhetkestä. Säilytä maksutosite, josta käy ilmi maksuaika. Sporttiturva päättyy 31.12.2018.

Miten menettelet?

Voit ostaa aikidolisenssin täältä: www.suomisport.fi

Suomisport:  Pikakäyttöohje         Instructions

Peruskurssilisenssi yli 18-vuotiaille

Tuoteseloste         Produktbeskrivning        Product description

Peruskurssin vakuutus eli Sporttiturva on voimassa Suomessa järjestettävillä kursseilla, jotka kestävät enintään kolme kuukautta tai siihen asti, kun menet ensimmäiseen vyökokeeseesi. Sinun tulee hankkia Aikidoliiton A-lisenssi ennen ensimmäistä, 6. kyu:n, vyökoetta. Peruskurssin vakuutusturva sisältää vain kurssiohjelman mukaisen harjoitustoiminnan (ei kilpailuja eikä leirejä). Vakuutus on voimassa vain niillä kursseilla, joita varten se on otettu. Vakuutus päättyy viimeistään 31.12.2018. Aikidoliitto maksaa vakuutuksen puolestasi. Sinun tulee kuitenkin ilmoittaa tietosi liittoon, jotta vakuutuksesi on voimassa.

Miten menettelet?

Voit ilmoittaa tietosi peruskurssin vakuutusta varten peruskurssilisenssi-lomakkeella.

Huom! Kaikki tapaturmavakuutukset eivät korvaa kamppailulajeista syntyneitä vahinkoja. Tarkista vakuutusehtosi omasta vakuutusyhtiöstäsi.

Toimintaohjeet vahinkotilanteessa löytyvät tuoteselosteesta (katso ylempää tällä sivulla).