Aikidoliiton tasoleiri/ Tenchikan ry

Kuopion Aikidoseura Tenchikan ry

Suomen Aikidoliiton Tasoleiri Kuopiossa 2.-3.9.2017

Järjestävä seura: Tenchikan ry

Suomen Aikidoliiton tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyu:n vyöarvo.

Tasoleirin liittovalmentajina toimivat  Juhani Laisi ja Petri Särkisaari

Leirin hinta: 40€

Leirille otetaan maximissaan 30 osallistujaa.

Majoitusvaihtoehto leirille esimerkiksi: Hotelli Puijon Maja (http://www.puijo.com/hotelli/) väestösuojalta kävelymatkan päässä (n. 1000 m) Hostel Hermanni (http://www.hostellihermanni.fi/fi/)  (n. 3,5 km)

Leirin aikataulu:

Lauantai 2.9.2017

12:00 – 12:15 Tasoleirin avaus ja tavoitteet

12:15 – 14:00 Harjoitukset

14:00 – 14:30 Keskustelutilaisuus

16:30  Graduointi.

Sunnuntai 3.9.2017

10:00 – 10:15 Palaute graduoinneista

10:15 – 12:00 Harjoitukset, diplomien jako (jos on tarpeen)

12:00 – 13:00 Lounas

13:00 – 14:30 Harjoitukset

14:30 – 15:00 Palaute tasoleiristä

Leirille osanotto vaatii ennakkoilmoittautumisen 25.8.2017 mennessä sähköisellä kaavakkeella ositteessa https://www.aikidoliitto.fi/graduointi/tasoleirille-osallistuminen/

Ilmoittautujan tulee, tapahtuman koulutusrakenteen takia, ottaa osaa leirin kaikkiin harjoituksiin.

Leiriin liittyy ennakkotehtävä, joka palautetaan sähköpostilla 28.8.2017 mennessä teknisen valiokunnan sähköpostiin tekninen.valiokunta@aikidoliitto.f

Ennakkotehtävä:

1.Lyhyt kuvaus omasta treenihistoriasta. Milloin ja missä aloittanut, missä harjoittelee, ohjaajakokemus, nykyinen vyöarvo, milloin seuraava vyökoe
2. Mitkä asiat erityisesti askarruttavat dan-graduointia ajatellen, omat odotukset tulevasta leiristä.

Leiristä kerätään osallistujapalaute kirjallisen palautelomakkeen muodossa. Palautteen perusteella tasoleirejä kehitetään edelleen eteenpäin.

Huom! Dan-graduoinnin viimeinen ilmoittautumispäivä on 6.8.2017:   https://www.aikidoliitto.fi/graduointi/dan-graduointihakemus/