Aikidoliiton tasoleiri/ Kenshu-Kan ry

Kenshu-Kan rf / ry

Suomen Aikidoliiton Tasoleiri Pietarsaaressa 7.-8.10.2017

Järjestävä seura: Kenshu-Kan ry

Suomen Aikidoliiton tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyu:n vyöarvo.

Tasoleirin liittovalmentajina toimivat  Tiina Manderbacka ja Jani Hartikka

Leirin hinta: 40€

Leirille otetaan maximissaan 30 osallistujaa.

Majoitusvaihtoehto leirille esimerkiksi:  Täydennetään myöhemmin

Leirin aikataulu:

Lauantai
12.00 – 13.30 treeni
14.00 – 16:00 treeni (diplomien jako treenin lopussa)
16.30 – 17.30 workshop-työskentelyä

Sunnuntai
10.00 – 11.30 treeni
12.00 – 14.00 treeni (sisältää palautekeskustelun)

Leirille osanotto vaatii ennakkoilmoittautumisen 1.9.2017 mennessä sähköisellä kaavakkeella ositteessa https://www.aikidoliitto.fi/graduointi/tasoleirille-osallistuminen/

Ilmoittautujan tulee, tapahtuman koulutusrakenteen takia, ottaa osaa leirin kaikkiin harjoituksiin.

Leiriin liittyy ennakkotehtävä, joka palautetaan sähköpostilla 3.10.2017 mennessä teknisen valiokunnan sähköpostiin tekninen.valiokunta@aikidoliitto.f

Ennakkotehtävä:

1.Lyhyt kuvaus omasta treenihistoriasta. Milloin ja missä aloittanut, missä harjoittelee, ohjaajakokemus, nykyinen vyöarvo, milloin seuraava vyökoe
2. Mitkä asiat erityisesti askarruttavat dan-graduointia ajatellen, omat odotukset tulevasta leiristä.

Leiristä kerätään osallistujapalaute kirjallisen palautelomakkeen muodossa. Palautteen perusteella tasoleirejä kehitetään edelleen eteenpäin.

Huom! Dan-graduoinnin viimeinen ilmoittautumispäivä 10.7.2017   https://www.aikidoliitto.fi/graduointi/dan-graduointihakemus/