Mm. uusia eräpäiviä ja liiton kalenterin käytön periaatteet

• Uudet eräpäivät
  • Uusia korkeita daneja ja kaksi shihania Suomeen
  • Lisää jäseniä koulutusvaliokuntaan
  • Viestintä- ja markkinointitoimikunta
  • Vuosi-ilmoitus
  • Liiton kalenterin käytön periaatteet

I den här infon:

• Nya förfallodatum
  • Nya högre dan grader och två shihan till Finland
  • Flera medlemmar till utbildningsutskottet
  • Kommunikaitons- och marknadsföringsutskott
  • Årsanmälan
  • Principer för användning av förbundets kalender

Uudet eräpäivät

Liittovalmentajahaun eli tekniseen valiokuntaan jäseneksi haun eräpäivä on 15.5.
Suositusdan-arvon hakemuksen eräpäivä on 15.8.
Hakemukset lähetetään liittoon: aikido@aikidoliitto.fi

Uusia korkeita daneja ja kaksi shihania Suomeen

Hombu Dojon viime sunnuntaisessa Kagami Biraki -seremoniassa on myönnetty korkeita dan-arvoja Suomeen seuraavasti: kaksi 7. dania, yksi 6. dan ja kaksi 5. dania. Kagami Biraki -lista löytyy täältä.

Suomeen on myönnetty kaksi uutta shihan-opettaja-arvoa: Miranda Saarentaukselle ja Harri Rautilalle.

Lämpimät onnittelut Aikidoliitolta!

Lisää jäseniä koulutusvaliokuntaan

Liiton hallitus on avannut jäsenhaun koulutusvaliokuntaan. Valiokunnan säännöt ja jäsenyyden edellytykset löytyvät täältä. Jos kiinnostuit, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi liittoon 17.2. mennessä.

Viestintä- ja markkinointitoimikunta

Liiton hallitus on päättänyt perustaa viestintä- ja markkinointitoimikunnan. Jos olet kiinnostunut tämän osa-alueen kehittämisestä Aikidoliiton toiminnassa, niin lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi liittoon 17.2. mennessä.

Vuosi-ilmoitus

Seurojen vuosi-ilmoitus toimintavuodelta 2018 on avattu täytettäväksi joulukuussa ja sen tulee olla täytettynä jokaisen seuran osalta 31.1.2019. Liiton internet-sivujen seurakäyttäjä pääsee vuosi-ilmoitukseen liiton etusivulta. Seuraavat seurat ovat jo hoitaneet velvoitteensa (raportti on otettu tänään): Seinäjoen Aikidoseura Shintai, Masakatsu, Aikido Dojo Kokoro, Aikido Dojo Turku, Kuopion Aikidoseura Tenchikan, Vihti Aikikai, Kamppailuinstituutti Mikkeli, Turun Yamatokai, Aikidoseura Kaiten, Shizentai, Kemin Aikidoseura, Lappeenrannan Aikidoseura Asahi, Daishin Finland, Kaigan, Aikido Ryushinkan, Jigotai, Kokkolan Aikidoseura, Seigikai, Holjutai, Varkauden Aikidoseura, Aalto Aikikai, Yatagarasu, Seitokai, Nivalan Aikidoseura ja Hämeenlinnan Aikidoseura.

Liiton kalenterin käytön periaatteet

Liiton hallitus linjasi liiton kotisivujen tapahtumakalenterin käytön periaatteet. Ne löytyvät täältä.

—–

Förbundsinfo: bl.a. nya förfallodatum och principer för användning av förbundets kalender

Nya förfallodatum

Förfallodatum för ansökan till förbundsinstruktör tillika medlem i tekniska sektionen är 15.5.
Förfallodatum för ansökan om rekommendations dan-grad är 15.8.
Ansökningarna skickas till förbundet: aikido@aikidoliitto.fi

Nya högre dan grader och två shihan till Finland

Hombu Dojo beviljade på Kagami Biraki ceremonin högre dan-grader till Finland enligt följande: två 7.dan, en 6.dan och två 5.dan. Kagami Biraki listan finns här.

Finland beviljades två nya shihan instruktörstitlar till: Miranda Saarentaus och Harri Rautila.

Varma gratulationer från Aikidoförbundet!

Flera medlemmar till utbildningsutskottet

Förbundets styrelse har öppnat ansökan om medlemskap i utbildningsutskottet. Utskottets stadgor och förutsättning för medlemskap finns här. Ifall du är intresserad, skicka en fritt formulerad ansökan till förbundet senast 17.2.

Kommunikaitons- och marknadsföringsutskott

Förbundets styrelse har beslutat att grunda ett kommunikations- och marknadsföringsutskott. Ifall du är intresserad av att utveckla den här delen av Aikidoförbundets verksamhet, skicka då en fritt formulerad ansökan till förbundet senast 17.2.

Årsanmälan

Föreningarnas årsanmälan för verksamhetsåret 2018 har öppnats och kan fyllas i från och med december och den skall vara ifylld av varje förening senast 31.1.2019. Föreningsanvändaren kan via förbundets internet-sidor hitta till i årsanmälan via förbundets första sida. Följande föreningar har redan skött om sina förpliktelser (rapporten utskriven idag): Seinäjoen Aikidoseura Shintai, Masakatsu, Aikido Dojo Kokoro, Aikido Dojo Turku, Kuopion Aikidoseura Tenchikan, Vihti Aikikai, Kamppailuinstituutti Mikkeli, Turun Yamatokai, Aikidoseura Kaiten, Shizentai, Kemin Aikidoseura, Lappeenrannan Aikidoseura Asahi, Daishin Finland, Kaigan, Aikido Ryushinkan, Jigotai, Kokkolan Aikidoseura, Seigikai, Holjutai, Varkauden Aikidoseura, Aalto Aikikai, Yatagarasu, Seitokai, Nivalan Aikidoseura och Hämeenlinnan Aikidoseura.

Principer för användning av förbundets kalender

Förbundets styrelse har gett riktlinjer kring principerna för hur kalendern på förbundets hemsidor ska användas. De finns här.