9.1. Liittotiedote – Förbundsinfo

Kategoriat:
200920102011201220132014201520162017JunioritkoulutusYleinen

Uusi peruskurssivakuutus yli 18-vuotiaille

Aikidoliitto tukee aikidon aloittamista maksamalla peruskurssivakuutuksen aloittelijan puolesta. Peruskurssilaisen on kuitenkin täytettävä sähköinen lomake liiton sivuilla, jotta vakuutus voidaan ottaa. Lisätietoa: https://www.aikidoliitto.fi/liitto/lisenssi/
Ohjeistattehan aloittelijanne tästä mahdollisuudesta.

Vuosi-ilmoitus

Seurojen vuosi-ilmoitus 2017 on avattu täytettäväksi. Opetus- ja kulttuuriministeriö edellyttää liitoilta entistä tarkempia tietoja toiminnasta, joten seurojen vuosi-ilmoitus tulee täyttää tammikuun loppuun mennessä, kiitos! Linkki löytyy liiton etusivulta punaisella pohjalla: https://www.aikidoliitto.fi/seurat/vuosi-ilmoitus/

Ny grundkursförsäkring för 18 år fyllda personer

Aikidoförbundet understöder nybörjare i aikido genom att betala grundkursförsäkringen åt nybörjare. Nybörjaren måste åndå själv fylla i den elektroniska blanketten på förbundets hemsida, för att aktivera den: https://www.aikidoliitto.fi/liitto/lisenssi/
Informera era nybörjare om den här möjligheten.

Årsredovisning

Föreningarnas årsredovisning för 2017 har öppnats och kan fyllas i. Undervisnings- och kulturministeriet kräver noggrannare uppgifter om verksamheten än tidigare av förbunden, så föreningarnas årsredovisningar måste vara ifyllda inom januari, tack! Länken finns på förbundets hemsida på röd botten: https://www.aikidoliitto.fi/seurat/vuosi-ilmoitus/