Liittotiedote 4/2011

• Seuratervehdykset Facebookiin
  • Aikidolisenssi 2012

Syysliittokokouksen päätöksiä

Syysliittokokous pidettiin kotimaisten opettajien leirin yhteydessä 19.11 Gar-Tak Centerissä Helsingissä. Kokouksessa oli läsnä edustajat kymmenestä jäsenseurasta. Kiitokset kaikille osallistumisesta!

Hallituksen uusiksi jäseniksi valittiin Jaanaliisa Kuoppa Akebonosta ja Ahti Hulkkonen Vantaan Jukarasta erovuoroisten Lauri Holopaisen ja Jani Hartikan tilalle. Jaanaliisa ja Ahti toivotetaan lämpimästi mukaan hallitustyöskentelyyn!

Hallituksen kokoonpaino 2012: Erkki Mäki (pj), Tuula Laisi, Olli-Pekka Kangas, Edla Niemi, Pertti Lindqvist, Jaanaliisa Kuoppa ja Ahti Hulkkonen.
Kokouksessa vahvistettiin myös toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2012.

Tulevia tapahtumia

Endo sensein dan-leiri Järvenpäässä 31.1.-1.2.2012 – Ennakkoilmoittautumisia otetaan vastaan osoitteessa: aikido@aikidoliitto.fi

• Junnutoimijan seminaari 18.2.2012 – lisätietoja tulossa.
  • Pääsiäisleiri Helsingin Lauttasaaressa 6.-9.4.2012
  • Nuorten leiri Pajulahdessa 11.-13.5.2012
  • Junnujen Suuri Budoleiri Tampereen Varalassa, 8.-10.6.2012
  • Kesäleiri Lapinlahdella 25.-29.7.2012

Katso tästä seurojen leirit ja muut tapahtumat.

Vuoden 2012 dan-graduoinnit: 4.2 Tikkurila, 7.4 Pääsiäisleiri, 21.4 Jyväskylä, 14.7 Hanko, 28.7 Kesäleiri, 25.8 Tampere ja 20.10 Järvenpää.

Dan-graduointeihin ilmoittaudut helpoiten sähköisellä lomakkeella:

Graduointituomarikoulutus

La 28.1.2012 klo 11-16. Paikka: Awasen dojo, Helsingin Kaapelitehdas, C-porras 4. krs. Kouluttaja: Harri Rautila. Hinta 40 euroa. Ilmoittautumiset 19.1. 2012 mennessä osoitteella aikido@aikidoliitto.fi

Suoritettuja dan-arvoja

Järvenpäässä 22.10 suoritettiin seuraavat dan-arvot:

• 1.dan: Jari Artes, Jari Blomster, Jaakko Hulkkonen, Ville Kurki ja Mika Savela
  • 2.dan: Jukka Kirvesniemi, Keijo Lahti, Marko Liljeqvist ja    Veikko Oljakka
  • 3. dan: Ben Kamras ja Teemu Kurki
  • 4.dan: Tuula Laisi

Lämpimät onnittelut uusista dan-arvoista!

Facebook – seurojen kuvatervehdykset

Tarjoamme jatkossakin seuroille mahdollisuutta esittäytyä liiton Facebook-sivulla. Kuvatervehdyksen lyhyen tekstin kera voi lähettää osoitteella aikido@aikidoliitto.fi, kuvat julkaistaan saapumisjärjestyksessä.

Kiitokseksi tervehdyksestänne lähetämme seuroille 8 kpl Petteri Sileniuksen Harmonisen Voiman Tie-kirjoja vapaasti käyttöönne.
Jos et vielä ”tykkää” Suomen Aikidoliitosta Facebookissa, käy kurkkaamassa sivusto tästä.

Aikidolisenssi 2012

Urheiluliittojen lisenssi koostuu kahdesta osasta; lisenssiosasta ja vakuutusosasta. Lisenssi on liittojen tapa hoitaa rekisteröintitarvetta. Lisenssituloilla ylläpidetään myös liiton tarjoamia palveluja jäsenseuroille ja jäsenille mm. koulutus- ja valmennustoimintaa, leiritoimintaa, junioritoimintaa, tiedotustoimintaa sekä kansainvälistä toimintaa.

Urheiluliitot ovat halunneet varmistua harrastajiensa turvasta lajia harrastettaessa. Liitot edellyttävät joko lisenssivakuutuksen tai muun vastaavan vakuutusturvan voimassaoloa. Lisenssivakuutus on liiton neuvottelema edullinen ryhmävakuutus, joka kattaa kyseisessä lajissa sattuneet tapaturmat.

Miten saat AIKIDOLISENSSIN ?

Uudet lisenssiasiakkaat ostavat lisenssin osoitteesta: https://sporttilisenssi.slu.fi/ Lisenssistä löytyy myös Aikidoliiton kotisivuilta, www.aikidoliitto.fi kohdasta ”Lisenssi”.

Vanhat lisenssinhaltijat joilla on sähköpostiosoite Sporttirekisterissä, ovat 16.12.2011 saaneet lisenssilaskun sähköpostiinsa. Maksaessasi lisenssilaskua, muista EHDOTTOMASTI mainita viitenumero. Viitenumerolla tietosi kohdistuvat rekisteriin annettuihin henkilötietoihin ja näin mm. vakuutusyhtiö saa tiedot ja Aikido-lehtikin tulee sinulle kotiin.

Mikäli et ole saanut laskua sähköpostiisi voit ostaa lisenssin osoitteesta: https://sporttilisenssi.slu.fi/

Aikidolisenssi 2012:

lisenssi   vakuutus    yhteensä

A-lisenssi (yli 18 v.)   22 €         60 €           82 €

B-lisenssi (alle 18.v)  13 €          19 €          32 €

Katso vakuutuksen tuoteseloste täältä

Oma tapaturmavakuutus

Jos sinulla on oma tapaturmavakuutus, voit ostaa lisenssin osoitteesta: https://sporttilisenssi.slu.fi/ Kopiota vakuutustodistuksesta ei tarvitse enää lähettää liittoon.

Muistathan, että osallistuttaessa liiton järjestämiin tilaisuuksiin, tulee olla voimassa oleva aikido-lisenssi!

Kun katsoo ulos ikkunasta, ei uskoisi joulun tulevan lainkaan. Kalenterin mukaan jouluun on kuitenkin vain muutama päivä.

Rauhallista Joulua ja Hyvää Aikidovuotta 2012!