Liittotiedote 2/2011

5. Facebook- ja verkkosivukyselyarvonnat

Tulevia tapahtumia

Leirejä

Perinteinen pääsiäisleiri 22.-25.4. Helsingissä. Opettajana Igarashi-sensei 7.dan.  Ilmoittautuminen ja ohjelma.

HUOM: Ennakkoilmoittautuminen sulkeutuu 15.4. Ennakkoilmoittaudu ja pääset leirille halvemmalla!

* ILMOITTAUDU TÄSTÄ *

Your Move Aikidoleiri 13-19 –vuotiaille 27.05 – 29.05 HelsingissäLisää tietoa tästä.

Suuri Budoleiri. Budoleiri on aikidon, taidon ja taekwondon 8-14-vuotiaille harrastajille tarkoitettu lajileiri, joka järjestetään Tampereella, Varalan Urheiluopistolla. Lisää tietoa tästä.

HUOM: Leiri lähes täynnä aikidon osalta, toimi nopeasti jos haluat leirille!

Aikidoliiton kesä- ja Turku Aikikain 20-v juhlaleiri 25.07 – 31.07. Yasuo Kobayashi 8. dan Aikikai Shihan, Petteri Silenius 6.dan ja Kari Tamminen 6.dan. Lisää tietoa tästä.

Muita tapahtumia

Kevätliittokokous järjestetään 24.4. pääsiäisleirillä klo 13.00. Kutsut on lähetetty seurojen yhteyshenkilöille 7.4.

Junioriohjaajakoulutus 7-8.5. ja 11-13.6. Lisää tietoa päivitetään pian liiton sivuille.

Katso tästä seurojen leirit ja muut tapahtumat.

Suoritettuja dan-arvoja

Endon leirillä 5.2. suorittettiin seuraavat dan-arvot:

• 1.dan: Sergey Konovalov, Harri Kovakoski, Heikki Mustonen ja Kari Pokki
  • 2. dan: Sami Poutiainen, Petteri Hannila, Graziella Wik, Mika Mäntykumpu ja Kenneth Granö
  • 3. dan: Mikko Tikander
  • 4. dan: Petri Särkisaari

Lämpimät onnittelut uusista dan-arvoista!

Aikidorekisteri uudistus

Kuten 1/2011 tiedotteessa kerrottiin Aikidoliitto on siirtynyt käyttämään uutta SLU:n sporttirekisteriä ns. aikidorekisterinä. Rekisteristä tulee löytymään kaikki aikidon harrastajien aikidotiedot. Vuoden 2010 aikana rekisteriin lisätään toiminto, jonka avulla yksittäinen harrastaja voi käydä tarkistamassa kaikki omat tietonsa rekisteristä. Uutta sporttirekisteriä seura voi käyttää myös omana jäsenrekisterinään. Sen etuja ovat mm.

• seurat voivat itse tarkistaa jäsentensä lisenssitilanteen
  • integroitu tapahtumanhallintatyökalu
  • seurat voivat (ja myöhemmin siis myös yksittäiset harrastajat) tarkistaa itse seurassa suoritetut vyö-arvot sekä jäsentensä suoritetut koulutukset yms.
  • sporttirekisteri saa automaattisesti tiedot Itellalta osoitteenmuutoksen tehneistä henkilöistä, joten rekisteri pysyy ajantasaisena.

Rekisterin käyttöohjeet (vain rekisteröityneille seurakäyttäjille) sekä rekisteriseloste löytyvät liiton sivuilta materiaalipankista. Rekisterin käytön edistymisestä tiedotetaan seuroja säännöllisesti.

Tällä hetkellä n. 30 seuraa on ottanut rekisterin käyttöön.  Niiden seurojen, jotka eivät ole vielä ilmoittaneet sporttirekisterin seurakäyttäjää tulisi ilmoittaa käyttäjä mahdollisimman pian!

Hallituksen ja valiokuntien kokoonpanot 2011

Hallitus
Puheenjohtaja: Erkki Mäki
Varapuheenjohtaja:  Tuula Laisi
Talousvastaava: Jani Hartikka
Viestintävastaava: Olli-Pekka Kangas
Koulutusvastaava: Tuula Laisi
Leirivastaava: Lauri Holopainen
Juniorivastaava: Pertti Lindqvist
Projektivastaava: Edla Niemi

Tekninen valiokunta
Miranda Saarentaus (pj), Remi Delcos, Harri Rautila, Juhani Laisi, Jukka Helminen, Mari Lehtinen ja Jarmo Halttunen.

Koulutusvaliokunta
Esa Hirvonen (pj), Antti-Juhani Pekkarinen, Jarkko Tuominen, Kimmo Salokannel ja Juhani Rautiainen.

Juniorivaliokunta
Edla Niemi (pj),  Pertti Lindqvist, Sanna Antell, Jaana Romppainen ja Sami Poutiainen.

Facebook- ja verkkosivukysely arvonta

Tuotepaketin Facebook-arvonnassa voitti Jenna Liljeqvist ja verkkosivukyselyn arvonnasta Heidi Eloranta.

Seuraaville verkkosivukyselyyn vastanneille arvottiin Petteri Sileniuksen Aikido-harmonisen voiman tie -kirja: Jorma Savolainen, Risto Tenhunen, Nikola Pantchev, Anne Petelius, Jasmin Nevala, Rami Ahtee, Janne Auvinen, Tarja Kämppi, Sari Havia ja Anna Ristilä. Onnittelut voittajille ja kiitos kaikille jotka vastasivat verkkosivukyselyyn sekä Facebook-tykkääjille!!

Jos et vielä ”tykkää” Suomen Aikidoliitosta Facebookissa, käy kurkkaamassa sivusto tästä.