aikidoliitto_taytekuva_sininen

Liittotiedote: Lisenssit, vuosi-ilmoitus ja tasoleirit keväällä 2023

Aikidolisenssit 2023

Lisenssit vuodelle 2023 ovat ostettavissa Suomisportista 23.12. alkaen. Aikidoliiton jokaisen jäsenseuran harrastajilla tulee olla aikidolisenssi.

Liitto tarjoaa myös vuonna 2023 uusille yli 18-vuotiaille harjoittelijoille tutustumislisenssin. Lue lisää lisenssistä.

Vuosi-ilmoitus 2022

Seurojen vuosi-ilmoitus toiminnastaan vuonna 2022 on avattu liiton nettisivuille. Jäsenseuran vastuuhenkilöä pyydetään täyttämään vuosi-ilmoitus 31.1.2023 mennessä.

Tasoleirit ja dan-graduoinnit kevätkaudella 2023

Tässä on tämän hetken vahvistetut tiedot, joita täydennetään liiton nettisivuille Graduointi-osion alle sitää mukaa, kun asiat varmistuvat.

Tasoleiri ja dan-graduointi/ Akari

Aika : 3.-4.3.2023 (pe-la)
Paikka : Vantaa
Viimeinen dan-graduointiin ilmoittautumispäivä Suomisportissa : päivämäärä tulossa!
Liittovalmentajat : Kustaa Ylitalo, Miia Mäntysaari

Tasoleiri ja dan-graduointi/ Lahti Yuko Aikikai

Aika : 15.-16.4.2023
Paikka : Lahti
Liittovalmentajat : Auno Mäkinen, Petri Särkisaari

Tasoleiri ja dan-graduointi/ Porvoo Aikikai

Aika : 20.-21.5.2023
Paikka : Porvoo
Liittovalmentajat : Tom Granström, Miia Mäntysaari

Lisäksi syyskaudelle 2023 on jo vahvistettu dan-graduointi Akebonon lokakuun leirillä.

Vuoden 2023 alusta dan-graduointeihin ilmoittaudutaan Suomisportissa. Graduointikohtainen ilmoittautumislinkki päivitetään Graduointi-osioon.