aikidoliitto_taytekuva_sininen

• suunnitellut tasoleirit keväälle 2022
  • seurawebinaari Urheilijan ja harrastajan polku 28.9.2021
  • 1-tason junioriohjaajakoulutus syksyllä 2022

Tasoleirejä ja muita koulutuksia järjestetään enemmänkin vuonna 2022. Tiedot päivitetään tapahtumakalenteriin.

Tasoleirit ja dan-graduoinnit 2021

Dan-graduointi / Akebono
Aika: 23.10.2021
Paikka: Järvenpää
Graduointihakemus liitossa viimeistään: 24.9.2021
Graduointituomarit: Juhani Laisi, Miranda Saarentaus

Tasoleiri ja dan-graduointi / Vihti Aikikai
Aika: 20.-21.11.2021
Paikka: Nummela
Graduointihakemus liitossa viimeistään: 22.10.2021
Graduointituomarit ilmoitetaan myöhemmin liiton tapahtumakalenterissa
Tasoleiri-ilmoittautuminen avataan: 1.11.2021

Tasoleiri ja dan-graduointi / Awase
Aika: 11.-12.12.2021
Paikka: Helsinki
Graduointihakemus liitossa viimeistään: 12.11.2021
Graduointituomarit ilmoitetaan myöhemmin liiton tapahtumakalenterissa
Tasoleiri-ilmoittautuminen avataan: 22.11.2021

Eräpäivän jälkeen tulleita dan-graduointihakemuksia ei hyväksytä. Tutustukaa Graduointi-osion alla dan-graduoinnin ohjeisiin, mm. lisenssien valvontaan ennen graduointia. 1. dan- ja 2. dan-kokelaan tulee olla ennen vyökoetta osallistunut kahdelle tasoleirille. Ennen 1. dania kahdelle sekä 1. ja 2. danin välissä kahdelle tasoleirille. Tasoleirille ilmoittaudutaan erikseen. Ilmoittautuminen tapahtuu Suomisportin kautta, ja ilmoittautumislinkki päivitetään tapahtumakalenteriin.

Suunnitellut tasoleirit keväälle 2022

Hietamäen Dojolle, Porvoo Aikikaihin,Turku Aikikaihin ja Meido-Kaniin on suunnitteilla tasoleiri kevätkaudella 2022. Meido-Kanin tasoleiri tulisi olemaan ylemmille dan-arvoille (3.-4. dan) suunnattu. Näistä ja muista koulutuksista tulee lisätietoa tapahtumakalenteriin, kunhan päätöksiä saadaan tehtyä.

Seurawebinaari 2: Urheilijan ja harrastajan polku 28.9. klo 18:00-19:30

Toisessa seurawebinaarissa käydään läpi monipuolista ja liikuntasuositusten mukaista liikkumista. Asiantuntija-alustuksen lisäksi pohditaan, miten eri ikäryhmien toimintaa voisi järjestää kamppailuseuroissa. Webinaarissa jaetaan hyviä ideoita ja keskustellaan erilaisista mahdollisuuksista huomioida eri kohderyhmät toiminnassa. Yhteisen keskustelun kautta osallistujat saavat omaan seuraan mallin, jonka kautta voi kuvata urheilijan ja liikkujan polkua eli harrastamisen mahdollisuuksia seurassa. Lisätiedot ja ilmoittautuminen.

1-tason junioriohjaajakoulutus syksyllä 2022

Syksyllä 2022 on Aikidoliiton vuoro järjestää kamppailulajien yhteinen 1-tason junioriohjaajakoulutus. Koulutus sisältää kaksi lähiviikonloppua ja etätehtävät. Jos seuranne junioriohjaajilla ei vielä ole koulutusta, kannustakaa heitä osallistumaan ensi syksyn koulutukseen.