Kokyonage

• Föreningens primära dojoadress
  • Licenser för år 2021

Vuosi-ilmoitus 2020 on avattu täytettäväksi

Jäsenseurojen vuosi-ilmoitus Aikidoliittoon toimintavuodelta 2020 on avattu täytettäväksi ja siihen pääsee liiton etusivulta. Vuosi-ilmoituksen tulee olla täytetty 31.1.2021 mennessä.

Seuran ensisijaisen harjoituspaikan osoite

Aikidoliiton kotisivuja uudistetaan. Tarkastaisitteko ja tarvittaessa päivittäisitte liiton sivujen seurarekisteristä ”Seuran ensisijaisen harjoituspaikan osoite” -kentän, kiitos. Näin dojonne löytyy liiton sivuille tulevalta kartalta.

Lisenssit vuodelle 2021

Lisenssit vuodelle 2021 ovat ostettavissa Suomisportista 23.12. alkaen. Aikidoliiton jokaisen jäsenseuran harrastajilla tulee olla aikidolisenssi.

Liitto tarjoaa myös vuonna 2021 uusille yli 18-vuotiaille harjoittelijoille tutustumislisenssin.

Tarkemmat tiedot ja linkki lisenssinostoon löytyvät liiton sivuilta.

Årsanmälan 2020 har öppnats och kan fyllas i

Medlemsföreningarnas årsanmälan till Aikidoförbundet för verksamhetsåret 2020 har öppnats och kan nu fyllas i. Via förbundets första sida kommer man dit. Årsanmälan ska fyllas i senast 31.1.2021.

Föreningens primära dojoadress

Aikidoförbundets hemsidor förnyas. Vänligen kontrollera och vid behov uppdatera ert föreningsregister på förbundets sidor, fältet ”Seuran ensisijaisen harjoituspaikan osoite”. Då hittas er dojo i den kommande kartan på förbundets sidor.

Licenser för år 2021

Licenserna för år 2021 kan köpas via Suomisport från och med 23.12. Varje utövare i en Aikidoförbundets medlemsförening måste ha aikidolicens.

Förbundet erbjuder också ”bekantningslicens” (tutustumislisenssi) år 2021 för nya utövare över 18 år.

Noggrannare information och länk till köp av licens finns på förbundets hemsidor.