Liittotiedote 30.8.2017

Peruskurssivakuutus

Aikidoliiton toimisto muistuttaa:

Vuoden 2017 alusta aikidon peruskurssin aloittavilla uusilla vähintään 18-vuotiailla harjoittelijoilla on mahdollisuus ostaa varsinaisen lisenssin sijasta vaihtoehtoisesti niin kutsuttu peruskurssivakuutus.

Peruskurssin Sporttiturva on voimassa Suomessa järjestettävillä kursseilla, jotka kestävät enintään 6 kuukautta. Vakuutusturva sisältää vain kurssiohjelman mukaisen harjoitustoiminnan (ei leirejä, ei seuran yleisiä harjoituksia).

Vakuutus päättyy lisenssikauden vaihtuessa viimeistään 31.12.2017

Kurssivakuutuksen päättyessä harrastajan tulee hankkia liiton varsinainen lisenssi ja kamppailulajit kattava vakuutus valinnaisesti joko liiton tai oman vakuutusyhtiönsä kautta.

Seuran yhteyshenkilöitä pyydetään ystävällisesti tiedottamaan oman seuransa harjoittelijoille, että peruskurssivakuutus on suunnattu uusille aikidokoille: harjoittelija, joka on kurssin käynyt ja graduoinnut, ei hyödy tästä vakuutustuotteesta.

Lisätietoa aiheesta osoitteessa: https://www.aikidoliitto.fi/liitto/lisenssi/

Tukea antaa puhelimitse myös liiton toimisto numerossa 040 573 8166