Liittotiedote 3.3.2016

• Kevätliittokokous
  • I-tason junioriohjaajakoulutus

Dan-graduoinnit

Aikidoliiton hallitus ja tekninen valiokunta pyytävät huomioimaan, että Dan-graduointiin vaadittaviin leireihin on tullut muutos. Vuosi 2016 on siirtymäkausi kohti uutta järjestelmää. Vuoden 2016 aikana kokelaan tulee graduointiin päästäkseen ottaa osaa yhdelle tasoleirille tai vaihtoehtoisesti yhdelle vähintään 6.dan:n arvoisen opettajan vetämälle leirille.

Tämä käytäntö korvaa liittotiedotteessa 28.1.2016 julkaistun käytännön.

Kevätliittokokous

Aikidoliiton sääntömääräinen kevätliittokokous pidetään Helsingissä VALO-talossa 9.4.2016.

Lisätietoa päivittyy liiton tapahtumakalenteriin lähempänä kokousta.

I-tason junioriohjaajakoulutus

Tämän vuoden kurssin ilmoittautuminen sulkeutuu 7.3. Koulutus tehdään yhteistyössä muiden kamppailulajien kanssa ja muut lajit ovatkin innokkaasti ilmoittautuneet mukaan. Aikidolaisille riittäisi paikkoja vielä!

Lisätietoja: https://www.aikidoliitto.fi/tapahtumat/details/1486-kamppailulajien-yhteinen-i-tason-junioriohjaajakoulutus?xref=1453:i-tason-junioriohjaajakoulutus-1-osa

Förbundsinfo

Dan-graderingar

Aikidoförbundets styrelse och tekniska nämnden ber alla observera, att en förändring har gjorts gällande kraven för Dan-gradering. År 2016 är ett
övergångsår till det nya systemet. Under år 2016 måste utövaren ta del av ett nivåläger eller alternativt ett läger ledd av en instruktör med minst 6.dan för
att få delta i en gradering.
Det här förfarandet ersätter i praktiken förbundsinfon publicerat 28.1.2016.

Förbundets vårmöte

Aikidoförbundets stadgeenliga vårmöte hålls i Helsingfors i VALO-huset 9.4.2016.
Tilläggsinfo uppdateras i förbundets händelsekalender när mötet närmar sig.

I-nivå juniorinstruktörsutbildning

Det här årets kursanmälan utgår 7.3. Utbildningen görs i samarbete med andra kampsporter och andra grenar har ivirgt anmält sig. Det finns ännu plats för Aikidoutövare!
Tilläggsinfo:  https://www.aikidoliitto.fi/tapahtumat/details/1486-kamppailulajien-yhteinen-i-tason-junioriohjaajakoulutus?xref=1453:i-tason-junioriohjaajakoulutus-1-osa

Ruotsinkielinen käännös Joakim Borgmästars