Liittotiedote 17.12.2015

• Ruotsinkieliset junnuoppaat
  • Dan-arvoja

Uudet liittovalmentajat

Aikidoliiton hallitus julisti uusien sääntöjen mukaisesti liittovalmentajan tehtävät hakuun 24.11.-8.12.2015. Tähän mennessä Liiton toimistolle tulleiden hakemusten perusteella tehtäviin valittiin Kristiina Manderbacka, Harri Rautila, Timo Kiviharju sekä Kustaa Ylitalo.

Hallitus toivoo vielä uusia hakemuksia, jotka voi osoittaa liiton toimistolle.

Aikidoliitto onnittelee uusia liittovalmentajia!

Tasoleirit vuodelle 2016

Aikidoliiton hallitus julisti jäsenseuroilleen hakuun uusien sääntöjen mukaiset tasoleirit. Haku alkoi 24.11. ja päättyi 14.12.2015.

Liiton toimistolle tuli määräpäivään mennessä 5 hakemusta. Tulevan vuoden tasoleirejä haki Hiroshi  Ylöjärveltä, Nozomi Tampereelta, Jukara Vantaalta, Kenshu-kan Pietarsaaresta sekä Sandokai Keravalta.

Alueellisen tasapainon saavuttamiseksi uusia hakemuksia voi vielä määräpäivästä huolimatta lähettää Liiton toimistolle. Tämä pyyntö koskee erityisesti pääkaupunkiseudun ulkopuolisia seuroja.

Vuoden 2016 tasoleirikalenteria aletaan rakentamaan heti, kun uudet liittovalmentajat saavat järjestäydyttyä.

Graduointituomarioikeudet vuodelle 2016

Tulevan vuoden graduointituomarioikeudet päivittyvät liiton sivuille osoitteeseenhttps://www.aikidoliitto.fi/graduointi/graduoijalisenssit ennen vuodenvaihdetta.

Japanilaiset opettaja-arvot

Vuonna 2016 moni asia uudistuu Aikidoliitossa. Myös japanilaiset opettaja-arvot saavat osansa.

Hallituksen päätöksestä opettaja-arvot jäädytetään tulevaksi vuodeksi 2016. Täten niiden ihmisten, jotka unohtivat hakea opettaja-arvolleen jatkoa (opettaja-arvo haetaan, Shihan arvoa lukuunottamatta, 5 vuodeksi kerrallaan) ei tarvitse tehdä toimenpiteitä tulevan vuoden suhteen.

Vuoden 2017 muutoksista, koskien japanilaisa opettaja-arvoja, tiedotetaan hyvissä ajoin.

Lisenssi

Aikidoliiton lisenssi tulee pakolliseksi vuoden 2016 alusta kaikille, jotka käyttävät liiton palveluja.

Lisenssiin voi käydä tutustumassa tässä osoitteessa: https://www.aikidoliitto.fi/lisenssi

Vuoden 2016 tiedot vakuutushintojen osalta päivittyvät sivuille ennen vuodenvaihdetta.

Kaikki vuonna 2015 lisenssin maksaneet, saavat maksusta muistutuksen sähköpostitse, muita kehotetaan ostamaan omansa liiton sivuilta yllämainitun linkin kautta.

Lisätietoja saa Liiton toimistolta.

Sporttirekisteri

Sporttirekisterin palvelin muutetaan pilvipalvelimeksi. Palvelimen virtualisointi toteutetaanlauantaina 19.12. klo 8-18välisenä aikana, jonka jälkeen järjestelmän toimivuus vielä tarkistetaan.

Jäsenseurojen tulee huomioida, että kaikki rekisteriin liittyvät palvelut ovat toimenpiteen ajan pois käytöstä. Pahoittelemme huoltotyöstä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Ruotsinkieliset junnuoppaat

Liiton toimistolta on saatavilla Joakim Borgmästarsin ansiokkaasti kääntämänä nyt myös ruotsinkielistä junnuopasta!

Dan-arvoja

Uudet dan-arvot 24.10.2015 lähtien

Järvenpäässä 24.10.2015

• 1 dan: Harri Annala