Syysliittokokouksen 2010 päätöksiä

Syyskokous pidettiin 2.10. Helsingissä kotimaisten opettajien leirin yhteydessä. Kokouksessa oli länsä edustajat kahdeksasta jäsenseurasta. Kiitos kaikille osanottajille onnistuneesta kokouksesta!

Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat, mm:

• Vahvistettiin toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2011
  • Valittiin tilintarkastajat
  • Määrättiin jäsenmaksut
  • Päätettiin avustuksista joita liitto mahdollisesti jakaa jäsenilleen aikidotoimintaa varten

Vuoden 2011 toimintasuunnitelma päivitetään liiton sivuille lokakuun aikana.

Kokouksessa Aikidoliitolle hyväksyttiin myös talous- ja matkasääntö sekä leiritoiminnan ohjeet. Nämäkin asiakirjat päivitetään nettisivuille lokakuun aikana.

Hallitukseen valittiin kaudeksi 2011-2013 kuluvana vuonna hallituksessa toimineet Pertti Lindqvist ja Lauri Holopainen. Uutena jäsenenä hallitukseen valittiin Edla Niemi Machikarasta. Onnittelut Pertille ja Laurille uudelleenvalinnasta ja Edlalle onnittelut sekä lämpimästi tervetuloa mukaan hallitustyöskentelyyn!

Hallituksen esityksestä Petteri Sileniukselle myönnettiin Aikidoliiton kunniajäsenyys. Aikidoliiton kunniajäsenyys voidaan myöntää lajia edistäneelle henkilölle poikkeuksellisen merkittävästä toiminnasta aikidon puolesta. Lämpimät onnittelut Petterille!!

Arkisto