Kobayashi -dojolle stipendiaatiksi?

HUOM! Hakuaikaa jatkettu 24.11. asti.

Pitkäaikainen Suomen Aikidoliiton yhteistyökumppani ja aikido-opettaja Yasuo Kobayashi -sensei on myöntänyt Suomen Aikidoliiton 40 -vuotisjuhlavuoden kunniaksi yhdelle suomalaiselle aikidonharrastajalle (nainen tai mies)harjoittelustipendin Kobayashi -dojolle. Stipendi kattaa edestakaiset lentoliput ja Uchideshi -harjoittelumaksut 40.000 jeniä /kk. Muut kulut tulee stipendiaatin maksaa itse.

Kobayashi -dojolla vietettävä uchideshi-aika on vähintään yksi ja enintään neljä kuukautta. Stipendiaatti lähettää stipendiaikansa päätteeksi myös Kobayashi -dojon nettisivujen käyttöön valokuvansa ja englanninkielisen kertomuksen uchideshiajastaan. Aikidoliitosta saa tarvittaessa apua englanninnokseen.

Kobayashi -dojo suosittaa kevättä parhaaksi ajankohdaksi uchidesheille.

Jos olet Aikidoliiton jäsenseuran jäsen, alle 35 -vuotias ja vyöarvosi on vähintään 1. dan, saatat olla sopiva stipendin hakija. Lähetä hakemuksesi niin että se on perillä Suomen aikidoliitossa ke 24.11. Hakemuksesta tulee käydä ilmi henkilö -ja yhteystietojen lisäksi ensisijainen jäsenseura ja matkasuunnitelma. Laita mukaan myös valokuva itsestäsi. Stipendimatkaan liittyvä kirjeenvaihto Kobayashi -dojon suuntaan tapahtuu osin aikidoliiton toimesta. Aikidoliitto valitsee stipendiaatin hakuajan umpeutumisen jälkeen. Valittavan stipendiaatin edellytetään kertovan matkastaan muillekin lähettämällä artikkelin tai artikkeleja valokuvineen Suomen Aikidoliiton Aikido -lehteen.

Linkkejä:

Lisätiedot: Aikidoliitto