Tasoleiri ja dan-graduointi

14.05.2022 00:00 15.05.2022 00:00
Pormestarinkatu 14, Porvoo, SuomiTatami kellaritiloissa. Sisäänkäynti sisäpihalta jokirannan puoleisesta ovesta (A/D ovi). Ovi normaalisti lukossa ja sisäänkäynti ovikoodilla. Pysäköintimahdollisuuksia: S-market Näsin parkkipaikalla 2 tunnin paikkoja ja Voittajantien hiekkakentällä (S-marketin takana) ilman aikarajoitusta.
Aikidoliiton tasoleiri järjestetään Porvoo Aikikain dojolla osoitteessa Pormestarinkatu 14, Porvoo. Järjestävä seura: Porvoo Aikikai Suomen Aikidoliiton tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyu:n vyöarvo. Vain kokonaan käydystä tasoleiristä saa suoritusmerkinnän. Leirillä pidetään dan-graduointi lauantaina 14.5.2022. Huom! Dan-graduointihakemuksen eräpäivä on 10.4.2022. Myöhästyneitä hakemuksia ei oteta käsittelyyn. Graduointihakemus löytyy täältä. Tasoleirin ilmoittautuminen avataan 2.5.2022. klo 12. Tasoleirin hinta, 40 euroa, maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautumislinkki Suomisportiin. Liittovalmentajat: Tom Granström ja Miranda Saarentaus Leirin ohjelma: Lauantai 14.5.: Harjoitus 1: klo 11-12:30 Keskustelutilaisuus: klo 14:30 – 15:30 Harjoitus 2: klo 15:30 – 17:00 Dan-graduointi: klo 17:30-19 Sunnuntai 15.5.: Harjoitus 3: klo 10.00 – 11:30 Harjoitus 4: klo 12.30 – 13:30 Mahdolliset koronaan liittyvät määräykset päivitetään tänne. Lisätietoja liitosta: laura.vonboehm@aikidoliitto.fi / 0405738166