Tasoleiri ja dan-graduointi

12.03.2022 00:00 13.03.2022 00:00
Linnankatu 61, 20100 Turku, Suomi
Tämä tapahtuma oli alun perin suunniteltu pidettäväksi kuukautta aikaisemmin, 12.-13.2.2022. Koronatilanteen takia uusi ajankohta on 12.-13.3.2022. Aikidoliiton tasoleiri järjestetään Turussa Shaolin dojolla osoitteessa Linnankatu 61, 20100 Turku. Järjestävä seura: Turku Aikikai Suomen Aikidoliiton tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyu:n vyöarvo. Vain kokonaan käydystä tasoleiristä saa suoritusmerkinnän. Leirillä pidetään dan-graduointi lauantaina 12.3.2021. Huom! Dan-graduointihakemuksen eräpäivä on 16.1.2022. Myöhästyneitä hakemuksia ei oteta käsittelyyn. Graduointihakemus löytyy täältä. Tasoleirin ilmoittautuminen avataan 28.2.2022. klo 12. Tasoleirin hinta, 40 euroa, maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautumislinkki Suomisportiin päivitetään tänne. Liittovalmentajat: Juhani Laisi ja Erkki Ylimäki Liiton tapahtumissa kaikilta 16 vuotta täyttäneiltä paikalla olijoilta vaaditaan koronapassi. Koronaan liittyvät määräykset päivitetään tänne. Leirin teema ja tarkempi ohjelma päivitetään lähempänä ajankohtaa. Lisätietoja liitosta: laura.vonboehm@aikidoliitto.fi / 0405738166