Tasoleiri ja dan-graduointi

11.12.2021 00:00 12.12.2021 00:00
Tallberginkatu 1, Helsinki, Suomi
Aikidoliiton tasoleiri järjestetään Awasen dojolla Kaapelitehtaalla osoitteessa Tallberginkatu 1C 4.kerros, Helsinki. Järjestävä seura: Awase Suomen Aikidoliiton tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyu:n vyöarvo. Leirillä pidetään dan-graduointi lauantaina 11.12. Huom! Dan-graduointihakemuksen eräpäivä on 12.11.2021. Graduointihakemus löytyy täältä. Tasoleirin ilmoittautuminen avataan 22.11. klo 12. Tasoleirin hinta, 40 euroa, maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautumislinkki Suomisportiin päivitetään tänne. Leirin ohjelma, teema ja liittovalmentajat ilmoitetaan lähempänä ajankohtaa. Aikidoliiton hallitus on päättänyt, että vallitsevan koronatilanteen takia tasoleiri ja 11.12. järjestettävä dan-graduointi on yleisöltä suljettu tapahtuma. Toistaiseksi dan-graduointitilaisuudessa saavat olla läsnä ainoastaan:
  1. Ne liittovalmentajat, jotka toimivat tilaisuudessa tuomareina
  2. Kokeeseen osallistuvat kokelaat ja heidän ukensa sekä jos graduointi järjestetään leirin yhteydessä
  3. Samalle leirille osallistuneet henkilöt. Jos tekniikoiden suoritustapaan liittyviä kysymyksiä on tarpeen selvittää kokelaan ohjaajan ja liittovalmentajien kesken, niitä koskevat keskustelut on käytävä hyvissä ajoin ennen graduointitilaisuutta.
Lisätietoja liitosta: laura.vonboehm@aikidoliitto.fi / 0405738166