Tasoleiri ja dan-graduointi PERUTTU

05.12.2020 00:00 06.12.2020 00:00
Linnankatu 61, 20100 Turku, Suomi
Suomen Aikidoliitto
Aikidoliiton tasoleiri järjestetään Shaolin dojolla osoitteessa Linnankatu 61, 20100 Turku. Järjestävä seura: Turku Aikikai ry Suomen Aikidoliiton tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyu:n vyöarvo. Tasoleirin liittovalmentajina toimivat Juhani Laisi ja Petri Särkisaari. Leirillä pidetään dan-graduointi lauantaina 5.12. Huom! Dan-graduointihakemuksen eräpäivä on 6.11.2020. Graduointihakemus löytyy täältä. Tasoleirille ilmoittaudutaan Suomisportissa. Tasoleirin hinta, 40 euroa, maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Huom! Ilmoittautuminen tasoleirille päättyy perjantaina 20.11. klo 12. Jos aiot osallistua leirille, ilmoittautuduthan määräaikaan mennessä. Leirin ohjelma: Lauantai 12.00-13.30 harjoitus 15.00-16.30 harjoitus Dan-graduointi klo 17.00-> Sunnuntai 10.30-11.30 luento 12.00-13.30 harjoitus 14.00-15.30 harjoitus Aikidoliiton hallitus on päättänyt, että vallitsevan koronatilanteen takia tasoleiri ja 19.9. järjestettävä dan-graduointi on yleisöltä suljettu tapahtuma. Toistaiseksi dan-graduointitilaisuudessa saavat olla läsnä ainoastaan:
  • Ne liittovalmentajat, jotka toimivat tilaisuudessa tuomareina
  • Kokeeseen osallistuvat kokelaat ja heidän ukensa
sekä jos graduointi järjestetään leirin yhteydessä
  • Samalle leirille osallistuneet henkilöt
Jos tekniikoiden suoritustapaan liittyviä kysymyksiä on tarpeen selvittää kokelaan ohjaajan ja liittovalmentajien kesken, niitä koskevat keskustelut on käytävä hyvissä ajoin ennen graduointitilaisuutta. Leirillä noudatetaan Aikidoliiton koronaviruksen leviämisen ehkäisyyn liittyviä ohjeita. Luethan ohjeet ennen leirille tuloa täältä: https://www.aikidoliitto.fi/kamppailulajiliittojen-yhteinen-ohjeistus-seuraharjoitteluun-on-paivitetty-7-10/ Lisätietoja liitosta: laura.vonboehm@aikidoliitto.fi / 0405738166