Tasoleiri ja dan-graduointi

31.10.2020 00:00 01.11.2020 00:00
Kirkkokatu 15, 60100 Seinäjoki, Suomi
Suomen Aikidoliitto
Aikidoliiton tasoleiri järjestetään Seinäjoen Uimahalli-Urheilutalolla osoitteessa Kirkkokatu 15, 60100 Seinäjoki. Tasoleirin järjestävät yhdessä Agatsu ry ja Shintai ry Suomen Aikidoliiton tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyu:n vyöarvo. Tasoleirin liittovalmentajina toimivat Jani Hartikka ja Erkki Mäki. Leirillä pidetään dan-graduointi lauantaina 31.10. Huom! Dan-graduointihakemuksen eräpäivä on 2.10.2020. Graduointihakemus löytyy täältä. Tasoleirille ilmoittaudutaan Suomisportissa. Tasoleirin hinta, 40 euroa, maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautumislinkki. Ilmoittautumisen eräpäivä on 25.10.2020 Leirin teema: Kihonwaza/ukemiwazan kautta kaeshiwazaan ja montaa vastaan tekemiseen (jiyuwaza). Leirin aikataulu: Lauantai 31.10.:  Harjoitus 1: 11:30-13:30 Keskustelu: 14:30-15:00 Harjoitus 2: 15:15-17:15 Dan-graduointi: 18:00-> Sunnuntai 1.11.: Harjoitus 3: 10:00-13:00, 15 min tauolla. Aikidoliiton hallitus on päättänyt, että vallitsevan koronatilanteen takia tasoleiri ja 31.10. järjestettävä dan-graduointi on yleisöltä suljettu tapahtuma. Toistaiseksi dan-graduointitilaisuudessa saavat olla läsnä ainoastaan:
  1. Ne liittovalmentajat, jotka toimivat tilaisuudessa tuomareina
  2. Kokeeseen osallistuvat kokelaat ja heidän ukensasekä jos graduointi järjestetään leirin yhteydessä
  3. Samalle leirille osallistuneet henkilötJos tekniikoiden suoritustapaan liittyviä kysymyksiä on tarpeen selvittää kokelaan ohjaajan ja liittovalmentajien kesken, niitä koskevat keskustelut on käytävä hyvissä ajoin ennen graduointitilaisuutta.
Leirillä noudatetaan Aikidoliiton koronaviruksen leviämisen ehkäisyyn liittyviä ohjeita. Luethan ohjeet ennen leirille tuloa täältä: https://www.aikidoliitto.fi/kamppailulajiliittojen-yhteinen-ohjeistus-seuraharjoitteluun-on-paivitetty-7-10/ Lisätietoja liitosta: laura.vonboehm@aikidoliitto.fi / 0405738166