Tasoleiri ja dan-graduointi PERUTTU

18.04.2020 00:00 19.04.2020 00:00
Linnankatu 61, Turku, Suomi
Suomen Aikidoliitto
Aikidoliiton tasoleiri järjestetään Turussa Shaolin Dojolla 18.-19.4.2020. Järjestävä seura: Turku Aikikai ry Suomen Aikidoliiton tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyu:n vyöarvo. Leirillä pidetään dan-graduointi lauantaina 18.4. Tasoleirin liittovalmentajina toimivat Juhani Laisi ja Petri Särkisaari. Huom! Dan-graduointihakemuksen eräpäivä on 20.3.2020. Graduointihakemus löytyy täältä. Tasoleirille ilmoittaudutaan Suomisportissa. Tasoleirin hinta, 40 euroa, maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautumislinkki päivitetään tänne noin kuukautta ennen leiriä. Tasoleirille ilmoittautumisen eräpäivä on 15.4.2020. Aikataulu päivitetään tänne, kun se on päätetty.