Tasoleiri ja dan-graduointi

11.01.2020 00:00 12.01.2020 00:00
Ratakatu 14, 48600 Kotka, Suomi
Suomen Aikidoliitto
Aikidoliiton tasoleiri järjestetään Kotkassa Karhulan Kamppailukeskuksessa 11.-12.1.2020. Järjestävä seura: Kotkan Judoseura ry:n Aikidojaos Suomen Aikidoliiton tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyu:n vyöarvo. Tasoleirin liittovalmentajina toimivat Tom Granström ja Kustaa Ylitalo. Leirillä keskitytään 1.–2. dan -tason asioiden sekä kihonwazan ja oyowazan (soveltava tekniikka) periaatteisiin ja eroihin. Leirillä pidetään dan-graduointi lauantaina 11.1. Huom! Dan-graduointihakemuksen eräpäivä on 13.12.2019. Graduointihakemus löytyy täältä. Tasoleirille ilmoittaudutaan Suomisportissa ja eräpäivä on 8.1.2020. Tasoleirin hinta, 40 euroa, maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Tasoleirin ilmoittautumislinkki. Leirin ohjelma: La 11.1.2020 10.30 – 12.00 Harjoitus 1 14.00 – 15.00 Keskustelutilaisuus 15.00 – 16.30 Harjoitus 2 17.00 –            Dan-koe Su 12.1.2020 09.30 – 11.00 Harjoitus 3 12.00 – 13.30 Harjoitus 4