II tason ohjaajakoulutus (VOK 2), II lähijakso

28.09.2019 00:00 29.09.2019 00:00
Tallberginkatu 1, Helsinki, Suomi
Suomen Aikidoliitto ry
Aikidoliiton II tason ohjaajakoulutuksen toinen lähijakso. Koulutus sisältää toisen lähiviikonlopun, 31.8.-1.9., ennakkotehtävät, välitehtävät ja lopputyön. Lisäksi koulutukseen kuuluu Suomen Punaisen Ristin ensiapukurssi EA 1, joka järjestetään 10.-11.8. Koulutuksen laajuus on 100 h, kouluttajana toimii Kustaa Ylitalo ja kokonaishinta on 300 euroa. Koulutuspaikkana toimii Awasen dojo Kaapelitehtaalla osoitteessa Tallberginkatu 1 C, 00180 Helsinki. Dojolla on mahdollista yöpyä; hinta on 5 euroa/yö. Yöpyminen maksetaan suoraan Awaselle. Koulutukseen ilmoittaudutaan Suomisportissa ja se maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautumisen eräpäivä on 21.7. Huom! Ilmoittautuminen ei ole mahdollista ilman voimassa olevaa lisenssiä. Koulutukseen osallistuvilta edellytetään vähintään 1. danin vyöarvo ja suoritettu I tason ohjaajakoulutus (myös juniorisuuntautunut I taso käy). Jos sinulla on voimassa oleva EA 1 – tai vastaava koulutus, niin sinun ei tarvitse osallistua kevään kurssille. Lähetäthän koulutustodistuksen liittoon osoitteeseen aikido@aikidoliitto.fi. Koulutuksen hinta on kuitenkin 300 €. Lisätietoa ja vastauksia kysymyksiin: laura.vonboehm@aikidoliitto.fi, 040 573 8166. Koulutusjuliste. Aikidon VOK -rakenne.