Tasoleiri ja dan-graduointi

23.02.2019 00:00 24.02.2019 00:00
Linnankatu 6, Turku, Suomi
Suomen Aikidoliitto ry
Aikidoliiton tasoleiri järjestetään Turussa Shaolin Dojolla 23.-24.2.2019. Järjestävä seura: Turku Aikikai ry Suomen Aikidoliiton tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyu:n vyöarvo. Leirillä pidetään dan-graduointi lauantaina 23.2. Tasoleirin liittovalmentajina toimivat Tiina Manderbacka ja Petri Särkisaari. Huom! Dan-graduointihakemuksen eräpäivä on 25.1.2019. Graduointihakemus löytyy täältä. Tasoleirille ilmoittaudutaan Suomisportissa. Tasoleirin hinta, 40 euroa, maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautumislinkki. Huom! Ilmoittautuminen ei ole mahdollista ilman voimassa olevaa lisenssiä. Tasoleirin aikataulu: La 23.2. 12.00-13.30 harjoitus 1 15.00-16.00 keskustelutilaisuus: vyökoejärjestelmän esittely 16.15-17.45 harjoitus 2 18.00- graduointi Su 24.2. 12.00-14.30 harjoitus 3 (juomatauko jossain välissä) 14.30-15.00 palautekeskustelu