Tasoleiri ja dan-graduointi

12.01.2019 00:00 13.01.2019 00:00
Ratakatu 14, 48600 Kotka, Suomi
Suomen Aikidoliitto ry
Aikidoliiton tasoleiri järjestetään Kotkassa Karhulan Kamppailukeskuksessa 12.-13.1.2019. Järjestävä seura: Kotkan Judoseura ry:n Aikidojaos Suomen Aikidoliiton tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyu:n vyöarvo. Tasoleirin liittovalmentajina toimivat Kustaa Ylitalo ja Jani Hartikka. Leirillä keskitytään 1.–2. dan -tason asioiden sekä taninzudorin harjoitteluun. Leirillä pidetään dan-graduointi lauantaina 12.1. Huom! Dan-graduointihakemuksen eräpäivä on 7.12.2018. Graduointihakemus löytyy täältä. Tasoleirille ilmoittaudutaan Suomisportissa ja eräpäivä on 9.1.2019. Tasoleirin hinta, 40 euroa, maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Tasoleirin ilmoittautumislinkki. Leirin ohjelma: Lauantai 12.1. 11-12:30 Harjoitus 1 (tatami) 14:30-15:30 Keskustelutilaisuus (kokoustila) 15:45-17:15 Harjoitus 2 (tatami) 17:15 Dan-diplomien jako (tatami) 17:45 Dan-graduointi (tatami) Sunnuntai 13.1. 9:30-11 Harjoitus 3 (tatami) 12-13:30 Harjoitus 4 (tatami)