Tasoleiri ja dan-graduointi

05.01.2019 00:00 06.01.2019 00:00
Tavastilantie 1, Mynämäki, Suomi
Suomen Aikidoliitto ry
Aikidoliiton tasoleiri järjestetään Mynämäellä Tavastilan koululla 5.-6.1.2019. Järjestävä seura: Hietamäen Dojo ry Suomen Aikidoliiton tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyu:n vyöarvo. Tasoleirin liittovalmentajina toimivat Tiina Manderbacka ja Tom Granström. Leirillä pidetään dan-graduointi lauantaina 5.1. Huom! Dan-graduointihakemuksen eräpäivä on 7.12.2018. Graduointihakemus löytyy täältä. Tasoleirille ilmoittaudutaan Suomisportissa. Tasoleirin hinta, 40 euroa, maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Tästä pääset ilmoittautumaan tasoleirille. Leirillä on mahdollisuus tatamimajoitukseen; hinta 10 euroa. Leirin ohjelma: La 5.1.2019 12.30-14.00 harjoitus 1 15.30-16.30 keskustelutilaisuus 16.45-18.00 harjoitus 2 18.30- dan-graduointi Su 6.1.2019 9.30-11 harjoitus 3 12-13.30 harjoitus 4 Leirin teemat ovat jiyuwaza ja taninzudori (futari-, sannin- ja yonindori).