Aikidoliiton tasoleiri/ Vihti Aikikai ry

24.03.2017 18:30 25.03.2017 19:00
Kuoppanummentie, Nummela, Suomi
Vihti Aikikai

Suomen Aikidoliiton tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyun vyöarvo.

Vihdin tasoleirillä liittovalmentajina toimivat Juhani Laisi ja Kustaa Ylitalo

Leirin hinta: 40€

Leirille otetaan maximissaan 30 osallistujaa.

Leirin aikataulu:

Perjantaina

Harjoitus 1   klo 18:30-20:30

Lauantai

Harjoitus 2           klo 10.30-12

Keskustelutilaisuus  klo 13.30-14.30

HARJOITUS 3     klo 14.45-16.15

dan-diplomien jako klo 16.15

dangraduointi      klo 17-19

Leiriin liittyy ennakkotehtävä, joka palautetaan sähköpostilla 21.3.17 mennessä teknisen valiokunnan sähköpostiin tekninen.valiokunta@aikidoliitto.fi

Ennakkotehtävä:

1.Lyhyt kuvaus omasta treenihistoriasta. Milloin ja missä aloittanut, missä harjoittelee, ohjaajakokemus, nykyinen vyöarvo, milloin seuraava vyökoe
2. Mitkä asiat erityisesti askarruttavat dan-graduointia ajatellen, omat odotukset tulevasta leiristä.

Leiristä kerätään osallistujapalaute kirjallisen palautelomakkeen muodossa. Palautteen perusteella tasoleirejä kehitetään edelleen eteenpäin.

Leirille osanotto vaatii ennakkoilmoittautumisen 19.3. mennessä sähköpostitse Aikidoliiton toimistolle aikido@aikidoliitto.fi. Ilmoittautujan tulee koulutusrakenteen takia ottaa osaa leirin kaikkiin harjoituksiin.

Huom! Dan-graduoinnin viimeinen ilmoittautumispäivä 26.2.2017 https://www.aikidoliitto.fi/graduointi/dan-graduointihakemus/