Aikidoliitolle valitaan uusi puheenjohtaja

Suomen Aikidoliiton puheenjohtaja Lauri Holopainen on ilmoittanut, ettei ole nykyisen kautensa päätyttyä enää käytettävissä. Se tarkoittaa, että syksyn liittokokouksessa valitaan uusi puheenjohtaja.

Nyt kannattaakin kaikkien pestistä kiinnostuneiden alkaa pohtia omia mahdollisuuksiaan sitoutua vaativaan tehtävään vähintään kolmeksi vuodeksi. Jos joku tietää mielestään sopivan henkilön puheenjohtajaksi, kannattaa tältä kysyä suostumusta ehdokkaaksi ja mahdollisuutta uhrata aikaansa Liiton tehtävissä.

Yksi puheenjohtajaehdokas on jo saatu. Liiton hallituksen jäsen Erkki Mäki on ilmoittanut olevansa kinnostunut tehtävästä. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteivätkö muutkin ehdokkaat olisi tervetulleita. Halukkaat voivat ilmoittautua Aikidoliittoon ennen syysliittokokousta.