Aikidoliiton kesäleiri onnistui hyvin

Aikidoliiton perinteinen Kesäleiri Riihimäellä onnistui hienosti. Aikidoliiton puheenjohtaja haluaa näin uutispalstan välityksellä kiittää järjestäjiä ja osanottajia onnistuneesta leiristä.

Myös Igarashi-sensei oli tyytyväinen leirijärjestelyihin ja jaettuun opetusvastuuseen. Hienosti sujuneesta leiristä tuli järjestäjille välitöntä palautetta jo leirillä, mutta julkinenkin kiitos on paikallaan.

Uusia dan-arvojakin leirillä suoritettiin. Tässä henkilöt ja uudet arvot:

• Paananen Teemu Tenchikan 1.dan
  • Pesonen Markku Jukara 2.dan
  • Rajala Reijo SBK Aikido 2.dan
  • Salokannel Kimmo Lahti Yuko Aikikai 2.dan
  • Sievänen Konsta Jigotai 2.dan
  • Posti Sami Kemin Aikidoseura 3.dan

Lähes ainoa negatiivinen seikka oli jälleen hakamattomien harjoittelijoiden vähäisyys joukossa. Vain muutama uskaltautui ottamaan vastaan uutta oppia uudessa ympäristössä ja isossa ryhmässä, vaikka se saattaisi olla hyvinkin hedelmällistä juuri vaihtelevien olosuhteiden ja outojen harjoituskumppaneiden kanssa. Tästedes ottakoon myös vähemmän harjoitelleet rohkeasti osaa leireille ja vanhemmat heitä siihen kannustakoon!

PS. Galleriassa on leirikuvat katseltavana.