Kutsu apuohjaajaksi Suurelle Budoleirille

Varalassa järjestettävä Suuri Budoleiri on hieno ja opettavainen kokemus jokaiselle junioriohjaajalle. Suurelta Budoleiriltä saat eväitä omaan ohjaustyöhösi, opit vanhemmilta opettajilta ohjauksen saloja ja saat vinkkejä suurten ja pienten lapsiryhmien opettamiseen ja ryhmäyttämiseen. Lisäksi leirin aikana toinen leirin pääopettajista ja psyykkinen valmentaja Sanna Antell pitää apuohjaajille ja leirituristeille lasten ohjaamiseen liittyvän työpajan.

Tänä vuonna Suuri Budoleiri järjestetään Varalassa 10. – 12.6. Leiri on suunnattu 8 – 14-vuotiaille lapsille ja nuorille. Aikidon pääopettajina ovat Rémi Delcos 5.dan ja Sanna Antell 2.dan. Mukana leirillä ovat myös itf- ja wtf-taekwondo sekä taido.

Nyt sinulla on siis hieno mahdollisuus lisätä osaamistasi lasten ohjaamisessa ja viettää samalla erittäin hauska ja antoisa aikidoviikonloppu Tampereen Varalassa. Lähetä vapaamuotoinen hakemus 27.5. mennessä osoitteeseen juniori@aikidoliitto.fi

Katso myös budoleirin sivut http://budoleiri.sporttisaitti.com/

Kaikissa kysymyksissä voit olla yhteydessä juniorivaliokuntaan.

Terveisin
Edla Niemi