Liittotiedote 20.10.2014

Tässä tiedotteessa:

• Kotimaisten opettajien leiri ja liittokokous
  • Seuratoiminnan HelpDesk
  • Kamppailija ei kiusaa -kampanja
  • Seurojen tiedot Liiton sivuilla
  • Dan-arvot
  • Lisenssi dan-graduoinneissa
  • Kyu-graduointioikeudet 2015

Kotimaisten opettajien leiri ja liittokokous

Kotimaisten opettajien leiri järjestetään 7.-9.11. Turussa ja ohjaajina toimivat Börje Linden ja Matti Joensuu. Liittokokous pidetään 8.11. Tarkemmat tiedot löytyvät tapahtumakalenterista. Tervetuloa!

Seuratoiminnan helpdesk

VALO (Valtakunnallinen liikunta- ja urheiluorganisaatio ry) on avannut seuroja varten HelpDesk-palvelun, jossa asiantuntijat vastaavat seuratoimintaa koskeviin kysymyksiin esim. yhdistyslaki- ja verotusasioissa. Linkki HelpDeskiin: http://www.sport.fi/urheiluseura/palvelut/seuratoiminnan-helpdesk. Palvelu on ilmainen.

Kamppailija ei kiusaa -kampanja

Aikidoliitto on mukana kamppailulajiliittojen yhteisessä Kamppailija ei kiusaa -kampanjassa. Kampanjatuotteita on tullut myyntiin: https://sporttikauppa-fi.directo.fi/kauppapaikat/kamppailija-ei-kiusaa/. Paidoista on tulossa lisävärejä toivottavasti ensi viikolla.

Seuran tiedot liiton sivuilla

Aikidon harjoittelemisesta kiinnostuneet etsivät itselleen sopivan tuntuista seuraa Liiton nettisivujen kautta. Huolehdittehan siitä, että seuran tiedot ovat ajankohtaiset ja selkeät. Omat www-sivut on seuran ikkuna ulospäin ja ne on hyvä pitää kunnossa.

Uudet dan-arvot alkaen 5.7.2014

Littoisten graduoinnissa 5.7.2014 hyväksyttiin seuraavat dan-arvot:

• 1.dan: Tero Lassila
  • 2.dan: Tuomas Hietala
  • 3.dan: Tuomas Martikainen ja Pasi Rantala

Hangon graduoinnissa 12.7.2014 hyväksyttiin seuraavat dan-arvot:

• 1.dan: Jaana Liisa Kuoppa, Juha Tuovinen ja Osmo Vikman

Tampereen graduoinnissa 20.9.2014 hyväksyttiin seuraavat dan-arvot:

• 1.dan: Konstamikko Korhonen, Nina Lagus, Jari Lindén ja Jarkko Lähde
  • 3.dan: Mikko Lindevall
  • 4.dan: Ari Kauttu

Lisenssi dan-graduoinneissa

Aikidolisenssi, joka on lisenssi + tapaturmavakuutus, on pakollinen Liiton järjestämissä tilaisuuksissa kuten dan-graduoinneissa. Jos sinulla on aikidon kattava tapaturmavakuutus jotain muuta kautta, niin silloin riittää, että hankit pelkän lisenssiosan. Tällöin sinun tulee toimittaa Liiton toimistoon vakuutusyhtiön kirjallinen todistus siitä, että vakuutuksesi kattaa myös aikidon. Suurin osa tapaturmavakuutuksista ei kata kamppailulajeja.

Kyu-graduointioikeudet vuodelle 2015

Kyu-graduointioikeushakemuksen eräpäivä on 15.11. Hakemuksen löydät täältä: https://www.aikidoliitto.fi/graduointi/graduointiin-liittyvat-hakemukset/graduointioikeushakemus-eraepaeivae-1511. Aikidolisenssi (ks. edellinen kappale) on pakollinen kaikille graduointituomareille.

Arkisto