aikido piirustuskilpailu 2010 Orvokki 12v

Junioreiden piirustuskeräys

Miltä näyttää aikido juniorien silmin?

Vuonna 2010 Suomen aikidoliitto viettää 40-vuotisjuhliaan. Juhlan kunniaksi liitto julisti pääsiäisen juhlaleirillä  aikidojunioreille piirustuskeräyksen. Piirustuskeräys oli suunnattu aikidoseurojen junioreille. Keräyksen tarkoituksena oli löytää aikidon ilme lasten ja nuorten silmin.

Keräys tuoti 28 hienoa ja monilmeistä työtä eri puolelta Suomea. Jokainen työn lähettäjä saa Aikidoliitolta Petteri Sileniuksen Aikido-kirjan. Aikidoliitto toimittaa palkinnot seuroihin jaettavaksi junioreille syksyn ensimmäisissä harjoituksissa tai kesän aikana. Piirroksia lähettivät: Satamala Aikikai, Machikara, Alajärven Aikidoseura Yawara Nage, Shurenkan, Akebono, Kinoumi, Joensuu Aikikai, Turku Aikikai, Meidokan, ja Nozomi.

Katso kuvat FLICKER-albumista>.

Suurkiitokset kaikille osallistuneille!

PS. Tämä sai jopa kansainvälistä julkisuutta sillä Aikiweb julkaisi tästä uutisen linkin kera.