Hallituksen kokous 3/2010

Hallitus kokoontui kolmanteen kokoukseen 29.05. ja käsitteli mm. seuraavia asioita:

Leirit

Todettiin juhlaleirin tulos ja palaute leiriltä. Leiripaikka sai paljon kiitosta toimivuudestaan ja tiloistaan. Leirin, liittokokouksen ja iltajuhlan järjestäminen samassa paikassa toimi loistavasti.

Kesäleirin järjestää Sastamala Aikikai itsenäisesti, mutta liiton statuksen alla. Liitto on antanut seuralle tappiontakauksen mahdollista leirin tulostappiota varten.

Kotimaisten opettajien leirin järjestää Helsingin Meido-kan.

Vuoden 2011 pääsiäisleirin järjestäjäksi on ilmoittautunut Seitokai ja kesäleirin 2011 järjestäjäksi Turku Aikikai.

Hallituksen leirivastaava Lauri Holopainen laatii kirjallisen ohjeen Aikidoliiton ja seuran yhteistyössä järjestämän ulkomaisten opettajien leirien organisoinnista ja tehtävänjaosta.

Jäsenmaksuanomukset

Vapautettiin Heinolan Ippon jäsenmaksusta taloudellisin perusteluin. Shizentailta pyydetään lisäselvitys anomukseen.

Junioritoiminta

Vahvistettiin Juniorivaliokunnan uusiksi jäseniksi Edla Niemi (Machikara) ja Sami Poutiainen (Tenchikan).

Budoleirin kiintiö ylittyi ja aikidon kokonaismäärä on 80 osanottajaa (junnut, ohjaajat ja turisit). Ohjaajina leirillä ovat Terhi Kallonen, Pertti Lehväslaiho ja Mika Särkikoski.

Edla Niemi on ollut aikidon edustajana kamppailulajien YourMove2011 –tapaamisessa. Kamppailulajit pyrkivät tekemään tapahtumassa yhteistyötä mm. lajinäytösten järjestämiseksi yhteisellä tatamilla.

Koulutus

Marraskuussa järjestetään graduointituomarikoulutus.

Tiedotus

Käytiin läpi junnujen piirustuskeräykseen tulleet upeat 28 piirustusta. Päätettiin palkita kaikki aikidokirjalla.

Piirustukset skannataan nettiin ja tiedotetaan asiasta liiton uutispalstalla.

Tulevat kokoukset

Hallituksen kokoukset: lauantai 11.09. ja 27.11.

Liittokokous: kotim. opettajien leirillä lauantaina 02.10.

Sari Onninen
Toiminnanjohtaja