VOK-superviikonloppu!

Valtakunnallinen valmentajien ja ohjaajien VOK Superviikonloppu 16.-17.9.2016 sopii myös aikidokoille!

VALO:n ja Liikunnan aluejärjestöjen VOK Superviikonloppu (osa 1) järjestetään 15 eri paikkakunnalla samaan aikaan. Superviikonloppu tarjoaa hyvän mahdollisuuden Aikidoliiton jäsenseurojen ohjaajille suorittaa osan liiton 1-tason valmentaja- ja ohjaajakoulutuksesta lähellä omaa asuinpaikkaa. Tulevan VOK Superviikonlopun teemakoulutuksista ”Kannustava valmentaja ja ohjaaja”, ”Oppiminen ja opettaminen harjoitustilanteessa” sekä ”Harjoitusten suunnittelu ja arviointi” sisältyvät Aikidoliiton tason 1 valmentaja- ja ohjaajakoulutukseen. Loput Aikidoliiton 1-tason yleisopinnoista ”Fyysinen harjoittelu” ja ”Taitoharjoittelu” on mahdollista suorittaa alkuvuodesta 2017.

Alueiden VOK-koulutusta on uudistettu vuoden 2016 aikana niin, että se sopii entistä paremmin myös aikuisten ohjaajille.

Tarkemmat sisällöt ja koulutusten paikkakunnat löytyvät VALO:n sivuilta: http://www.sport.fi/huippu-urheilu/valmentajat/kouluttautumaan/alueiden-1-tason-koulutukset/vok-superviikonloput