Uusi liittosihteeri aloitti työnsä toimistolla

Aikidoliiton uudeksi liittosihteeriksi valittiin 27-vuotias helsinkiläinen VILLE VIRTANEN.

Ville on vastavalmistunut MSc in Management ja aikaisemmin hän on toiminut mm. opiskelija- ja nuorisojärjestöissä luottamustehtävissä sekä järjestösihteerin sijaisena. Yritysmaailman puolella Ville on työskennellyt projektikoordinaattorina sekä assistenttina. Aikidoa hän on harjoitellut Awasessa ja Finn-Aikissa.

Ville aloitti työt Aikidoliitossa 13.8.

– Mukava palata Aikidon pariin näin työn merkeissä. Vaikka en olekkaan treenannut Aikidoa muutamaan vuoteen, olen seurannut Aikidoliiton ja vanhojen seurojeni toimintaa netin välityksellä. On mukavaa päästä perehtymään Aikidoliiton toimintaan syvällisemmin sekä antamaan oma panokseni liiton kehittämiseksi, Ville kertoo.

Villen tavoittaa Aikidoliiton uudesta sähköpostiosoitteesta aikido@aikidoliitto.fi sekä toimiston puhelinnumeroista.