Aikidoliiton graduointirekisteri

laura.vonboehm@aikidoliitto.fi
puh. puh. +358 (0)40- 573 8166

Tietojen käsittelyn tarkoitus

Tässä rekisterissä on tiedot aikidon dan-arvoja suorittaneista henkilöistä. Tiedot ovat tarpeellisia harjoittelijoiden aikido-polun määrittämiseksi ja graduoinneissa (vyökokeissa) saavutettujen arvojen kirjaamiseksi.

Rekisteriin kerättävät henkilötiedot

Rekisterissä on graduoinnin suorittaneesta henkilöstä seuraavat tiedot:

• Nimi, vyöarvon suorituspäivä, Hombun rekisteröintipäivämäärä, Aikikain jäsennumero.

Henkilötietojen lähteet

• Dan-graduointien osalta pääsääntöisesti vain henkilöltä itseltään hänen ilmoittautuessaan vyökokeeseen web-lomakkeella tai sähköpostitse.

Tietojen säilyttäminen ja tietoturva

Käytössämme on asianmukaiset tekniset ja organisatoriset tietoturvakeinot turvaamassa henkilötietojasi häviämiseltä, väärinkäytöltä tai muulta vastaavalta laittomalta pääsyltä. Näitä keinoja ovat esimerkiksi palomuurien, salaustekniikoiden ja turvallisten laitetilojen käyttö.

Pääsyä henkilötietoihisi on myös sisäisesti rajoitettu kuluvalvonnalla ja käyttöoikeuksien myöntämisellä sekä niiden valvonnalla. Henkilötietojasi käsittelevät vain työntekijät, joilla on työtehtäviensä vuoksi siihen oikeus.

Tietojen siirto EU:n ja ETA:n ulkopuolelle:

Tietoja siirretään EU:n ja Euroopan talousalueen ulkopuolelle Japaniin lajimme katto-organisaatioon, joka myöntää dan-arvot Suomessa tai ulkomailla hyväksytysti suoritettujen vyökokeiden perusteella. Kun tietoja siirretään, huolehdimme henkilötietojen suojasta ja siirrämme vain tarpeellista tietoa.

Kun henkilötietoja siirretään EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle Japanin kaltaiseen maahan, siirrot perustuvat EU-komission asettamiin mallilausekkeisiin tai Privacy Shield -järjestelmään.