1-tason junioriohjaajakoulutus (VOK 1)

26.10.2023 00:00 04.12.2023 00:00
Kamppailulajien yhteinen 1-tason ohjaajakoulutus syksyllä 2023 Tämä koulutus on tarkoitettu juuri sinulle seurassa ohjaamista aloittava tai jo hieman kokemusta omaava ohjaaja! Tässä koulutuksessa keskitytään yksittäisten harjoitusten suunnitteluun toteutukseen ja arviointiin. Koulutus toteutetaan pääosin verkossa, mutta harjoitustehtäviä tehdään myös omassa seurassa/ toimintaympäristössä. Tule mukaan oppimaan! Aika Kaikille yhteiset webinaarit: Aloituswebinaari 26.10., väliwebinaari 23.11 ja loppuwebinaari 4.12.2023 klo 17-19. Näiden yhteisten webinaarien lisäksi koulutukseen kuuluu lajiosa, joka suoritetaan oman lajin oman tapahtumakalenterin mukaan. SISÄLTÖ Koulutuksen laajuus on 50h ja se muodostuu omatoimisesta opiskelusta verkkoympäristössä, oppimistehtävien tekemisestä, yhteisistä webinaareista sekä lajiosasta Koulutus koostuu seuraavista teemoista:
  • Liikuntaa läpi elämän
  • Harjoittelun suunnittelu
  • Oppiminen ja opettaminen harjoitustilanteessa
  • Taitoharjoittelu
  • Fyysinen harjoittelu
  • Ohjaaja positiivisen ilmapiirin ja vuorovaikutuksen luojana sekä ylläpitäjänä
  • Vastuullinen valmentaja
  • Puhtaasti paras
  • Reilusti paras
  • Lisäksi koulutusalustalle on kerätty kamppailuohjaajia tukevia materiaaleja eli ns. suuntautumismateriaaleja junioriohjaajille, aikuisharrastajien ohjaajille, soveltavan kamppailun ohjaajille sekä tavoitteellisemmasta harjoittelusta tai kilpavalmennuksesta kiinnostuneille.
Koulutuksen hinta 100€. Ilmoittautuminen joko seuran kautta tai omatoimisesti viimeistään 9.10.2023 Suomisportissa: https://www.suomisport.fi/events/2ee75dac-dba2-4a5e-96a7-1deb7e027915 Koulutus toteutetaan yhteistyössä Suomen Urheiluopiston kanssa.