Qigong -kesäharjoitukset

01.07.2023 09:00 01.07.2023 10:30
Aikijukuringha
Qigong -treenit peruttu vähäisen osallistujamäärän takia! Qigong -kesäharjoitus Lahdessa Fellmannin puistossa lauantaina 1.7. klo 9-10.30. Pidän qigong-harjoitukset myös Hämeenlinnan Rengossa 15.-16.7. Katso lisätiedot täältä! Opettajana: qigong- ja aikido-opettaja Kustaa Ylitalo HUOM! Mikäli kelit näyttävät kovin koleilta ja sateisilta, treenit siirretään sisätiloihin Väinämöisentien Dojolle. Seuraa tiedotusta Lahti Yuko Aikikain facebookista. Maksu: 20 euroa Maksut paikan päällä käteisellä, Smartumin / Edenredin liikuntaseteleillä tai Sporttipassilla tai seuran tilille: Lahti Yuko Aikikai, Handelsbanken FI 38 3131 3001 0959 42 Harjoituspaikka: Fellmannin puisto, Lahti. Kokoontuminen Fellmannin kioskin luona osoitteessa Kyösti Kallionkatu 2. Sateen sattuessa treenit siirretään Lahden Urheilukeskukseen Salpausselkähallin katokseen (Salpausselänkatu tai koleamman ja rankemman sadejakson sattuessa Väinämöisentien Dojolle (väinämöisentie 2). Seuraa leirin tiedotusta Yuko Aikikain facebookin kautta tai varmista asia Kustaalta. Tiedustelut ja ilmoittautuminen: treeneihin ennakkoilmoittautuminen joko sähköpostilla aikijukuringha@gmail.com tai whatsapilla Kustaa 040 8390 446. Treeneihin voi tulla myös ilmoittautumatta, mutta kannattaa varmistaa treenien pitopaikka ja toteutuminen etukäteen.