Suuri Budoleiri

09.06.2023 00:00 11.06.2023 00:00
Varalankatu 36, 33240 Tampere, Suomi
Suuri Budoleiri 8-14 -vuotiaille junioreille järjestetään Tampereella Varalan urheiluopistossa. Perinteinen kamppailulajien (aikido, itf taekwon-do, judo, taekwondo ja taido) yhteinen budoleiri 8-14 -vuotiaille junioreille järjestetään Varalan Urheiluopistolla 9.-11.6. Kaikki harjoittelevat omaa lajiaan omien ohjaajien johdolla ja pääsevät myös kokeilemaan muita lajeja. Leiriläisillä on mahdollisuus valita lauantain päiväohjelmaksi Särkänniemen huvipuisto tai seikkailuja seikkailuhuvipuisto Flowparkissa. Flowpark sijaitsee Varalan Urheiluopiston pihapiirissä, jossa seikkailuradat on rakennettu eläviin puihin niitä vahingoittamatta. Aikidon ohjaajana toimii junioriliittovalmentaja Roosa Heiska. Hinnat Leiripassi Majoituksella 161€ Ilman majoitusta 129€​ Leirituristi, aikuinen Majoituksella 213€ Ilman majoitusta 171€ Särkänniemen huvilaiteranneke 37€ Flowpark-seikkailupuistolippu 33€ Hinnat sisältävät huonemajoituksen, ruokailut (aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala), ohjelman mukaiset harjoitukset sekä leirituotteen ja kaulanauhan. Ilmoittautuminen Suomisportissa 21.5. mennessä. Budoleirin kotisivuilta löydät kaiken leiriin liittyvän materiaalin. Lisätietoja liitosta: laura.vonboehm@aikidoliitto.fi / 0405738166