Kajaanin Aiki-Jo:n 40.v juhlaleiri

13.04.2023 13:25 16.04.2023 13:25
Ratakatu 2, Kajaani, FinlandKajaanihalli on kajaanin kaupungin ylläpitämä kunnallinen liikuntatila.
Kajaanin Aiki-Jo tulee keski-ikäiseksi tänä vuonna ja sen kunniaksi pidetään neljän päivän juhlaleiri! Vetäjinä leirillä heiluu useita opettajia, joilla kaikilla on kytköksiä seuraan nykyisiltä ja menneiltä vuosilta kuten Erkki Ylimäki 5.dan, Saku Ohtonen 5.dan, Jari Heinonen 6.dan, Kari Pohjasniemi 5.dan ja Jyri Vilokkinen 4.dan Leirin aikataulu on seuraava: To 13.4 klo1830-2000 Pe 14.4 klo1800-1930 La 15.4 klo 1100-1300 ja 1400-1500 Lauantai iltana pippalot. Pippalo paikkaina toimii Pyörteen tila:
Pyörteen Tila
Tilalla on saunomista(loistava puusauna) ja yleistä karkeloimista tarjolla päätalon puolella. Su 16.4 klo 1100-1230 Hintaa leirille tulee 5e per treeni tai 20e koko homma. Lauantai illan juhliin toivomme ennakko ilmoittautumista sähköpostiin tai viestillä puhelimeen. Juhlissa on tarjolla ruokailu 15 euron hintaan. Ilmoitathan ruokailu aikeesi viim. 7.4 niin osataan tilata oikea määrä ruokaa. Lisätietoa voipi kysellä spostista info@aikijo.fi tahi numerosta 0440888237 Tervetuloa sankoin joukoin!!!