Tasoleiri ja dan-graduointi

03.03.2023 00:00 04.03.2023 00:00
Läntinen Valkoisenlähteentie 52, Vantaa, FinlandTikkurilan Urheilupuisto: http://urheilupuisto.com/trio-sport-center
Aika : 3.-4.3.2023 (pe-la), dan-graduointi lauantaina 4.3. Paikka : Vantaa Viimeinen dan-graduointiin ilmoittautumispäivä Suomisportissa : 5.2.2023. Ilmoittautumislinkki dan-graduointihakemukseen. Liittovalmentajat : Kustaa Ylitalo, Miia Mäntysaari Huom! Dan-graduointiin ja tasoleirille on erilliset ilmoittautumislinkit ja niihin ilmoittaudutaan erikseen. Suomisportin ilmoittautumislinkki tasoleirille. Tasoleiri on täynnä. Suomen Aikidoliiton tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyu:n vyöarvo. Leirin teema: Dan-graduoinnin jiyuwaza. Painottuu 1.-2. dan -tasoille, mutta mahdollisesti käydään myös läpi, miten jiyuwazan tulee kehittyä 3.-4. danin suorituksissa. Leirin aikataulu: Perjantai 3.3. 19:00-20:30 harjoitus Lauantai 4.3. 10:00-13:00 harjoitus(pienellä tauolla) Lounastauko 13:00-15:00 (Tikkurilan urheilutalolla on mahdollista käydä lounaalla) 15:00-16:00 keskustelutilaisuus 16:00-17:00 harjoitus 17:15-18:45/17:30-19:00 graduointi