Bo – Aikijo:n juurilla | Helminen shihan 7.dan

11.12.2022 11:30 11.12.2022 18:00
Esikunnankatu 12, Raseborg, FinlandDojo sijaitsee Karjaan keskustan tuntumassa, Pumppulahden vanhassa ammattikoulussa. Sisäänkäynti Esikunnan kadun ja Tragmaninkujan kulmauksen lasiovista ja portaita toiseen kerrokseen.
Miten mokuju, yari ja rokushaku-bo liittyvät aikidon historiaan ja miten se näkyy aikijo:ssa? Jukka Helminen sensei [aikido shihan 7. dan (Aikikai), ZNKR iaido 4. dan (EKF), Suioryu iaikenpo shomokuroku (15. soke Katsuse Yoshimitsu)] on tehnyt pitkään tutkimusta siitä millaista aseharjoittelua Morihei Ueshiba muun muassa harjoitteli ennen aikidon luomista ja miten tämä harjoittelu on nähtävissä aikijo:ssa. Leirikokonaisuus yhdistelee luentoa ja konkreettista harjoittelua sekä pienen tutustumisen myös jukendon maailmaan. ⚔️ TERVETULOA MUKAAN 🧹🧹

🕦 AIKATAULU

11:30-13:00 I harjoitus 13:30-15:00 II harjoitus 16:30-18:00 III harjoitus

‼️ HUOMIO

1. Leirille on maksimiosallistujamäärä. Paikan voi varata maksamalla leirimaksun ja sen jälkeen ilmoittamalla siitä järjestäjälle. (Yhteystiedot alla.)
  2. Osallistujalla tulee olla varusteena ROKUSHAKU-BO. Lainattavissa on 9 bo:ta, jotka varataan ensimmäiselle 9 leirimaksun suorittaneelle osallistujalle.
  3. Osallistujan tulisi muistaa aikidon 6 no jo -liikesarja (”jo kata 6”) tullessaan paikalle.

💵 HINTA

40 € (Yksi harjoitus 15 €). Koska seminaaripäivä sisältää myös luentoja, niin mikäli ei osallistu harjoituksiin, mutta seuraa tapahtumaa ”tatamin raunalta”, on osallistumismaksu on 10 €. Maksuohje: Tilisiirto seuran tilille. Saaja: Kizunanokai ry IBAN: FI06 7997 7995 9930 73 BIC: HOLVFIHH Viesti: Osallistujan nimi

ℹ️ LISÄTIETOJA

📱 Joon: 0405022994 📨 info@kizunanokaidojo.com