Seuran hallinto

01.11.2022 00:00 01.11.2022 00:00
Tiistaina 1.11.2022 klo 17.30-19.00 Seurawebinaari – urheiluseuran hallinto Päätöksenteko seurassa Urheiluseuran toiminta perustuu seuran voimassa oleviin sääntöihin ja yhdistyslakiin. Koulutuksessa käydään tietoiskuin ja keskustellen läpi seurahallinnon perusteita. Koulutuksen teemat: – seuran säännöt – päätöksenteko seurassa – seuran hallitus ja hallituksen tehtävät – jäsenyys Varaa mukaan seurasi voimassa olevat säännöt ja tutustu niihin jo etukäteen. Webinaariin osallistuminen maksaa 10€/hlö. Ilmoittautuminen päättyy 28.10.2022. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. Kouluttajana toimii Niina Markkanen Pohjois-Savon Liikunnasta. Ilmoittautumislinkki. Kamppailulajien yhteisen webinaarin järjestää Suomen Nyrkkeilyliitto yhteistyössä aikidon, judon, taidon, karaten, hokutoryu ju-jututsun, muaythain, taekwondon, ITF Taekwon-Don, miekkailun, 5-ottelun ja potkunyrkkeilyn kanssa.