Keskustelutilaisuus: junioreiden vyökokeet

06.11.2022 00:00 06.11.2022 00:00
Juniorivaliokunta
Onko seurallasi tiedossa loppuvuonna junioreiden graduointeja? Tiedätkö, mitä junioreilta nykyään vaaditaan vyökokeessa? Aikidon kyu-vaatimukset uudistettiin kauttaaltaan pari vuotta sitten. Uudet vaatimukset saattavat kuitenkin edelleen tuntua vierailta, sillä niistä ei – syistä, jotka kaikki tiedämme – ole aiemmin voitu järjestää koulutusta. Nyt siihen on viimein mahdollisuus! Juniorivaliokunta järjestää 6.11. klo 18 alkaen Zoom-keskustelutilaisuuden junioreiden uusista vyökoevaatimuksista. Tapaamisessa käydään perustellen läpi vyökoevaatimusten muutoksia, ja siellä on myös mahdollista kysyä uusista vaatimuksista tarkemmin suoraan niiden laatijoilta. Kehitysehdotukset ja rakentava palaute ovat niin ikään tervetulleita. Asetu siis sunnuntai-iltana mukavasti Zoomin äärelle, varaa mukaan kupponen kuumaa (tai kylmää) ja tule mukaan kuulemaan, kysymään ja keskustelemaan uusista vaatimuksista. Ennakkoilmoittautumista tai valmistautumista ei tarvita. Riittää, kun tulet paikalle. Zoom-linkki. Meeting ID: 878 4444 1541 Passcode: aikido