Kizunanokai Dojo 5 vuotta

01.10.2022 10:45 01.10.2022 16:30
Esikunnankatu 12, Raasepori, Suomi

Tervetuloa juhlistamaan Kizunanokai Dojon 5v synttäreitä! Luvassa kakkua ja treeniä!

Päivä koostuu pienistä treenituokioista yhteensä 7 ohjaajan voimin. Aluksi muut Raaseporilaiset aikidoseurat tuovat tervehdyksensä minitreenien ohjaamisen muodossa ja tutustumme myös Kizunanokai Dojolla treenattavaan Hokutoryu ju-jutsuun. Lisäksi ohjaajia saapuu Kizunanokai Dojon ystävä- ja yhteistyöseuroista eri paikkakunnilta.
Tapahtuma on ilmainen ja se sopii kaikenikäisille ja kaikentasoisille treenaajille.
Lahjatoive on läsnäolo! Tervetuloa!!!

AIKATAULU

I HARJOITUS (10:45-12:00) 15 min: Tervetuloa, aiki taiso (Joon) 20 min: Camilla Fri-Bergström 1.dan (Seishinkai, Tammisaari) 20 min: Marco Dias 2.dan (Raseborg Aikikai, Tammisaari) 20 min: Timo Frosterus (Hokutoryu ju-jutsu, Raaseporin ju-jutsu)
KAKKUKAHVIT (12:00-13:00) Valokuvat, jutustelua ja synttärikakkua. (Klikkaa itsesi fb-tapahtumaan tästä, niin tiedetään paljonko kakkua leivotaan)
II HARJOITUS (13:00-14:00) 30 min: Teemu Kurki 5.dan (Vihti Aikikai & Tsuru Dojo) 30 min: Jani Konttila 4.dan (Hietamäen Dojo)
SAFKATAUKO (14:00-15:30) Eväät mukaan! (Kauppaan ja pitseriaan n. 900 m).
III HARJOITUS (15:30-16:30) 30 min: Antti Pekkarinen 5.dan (AikiCircle) 30 min: Joon Tervakari 5.dan (Kizunanokai Dojo)
16:30-17:00 Sayonara 17:00-17:30 Dojon siivous kizulaisilla 17:30- Mahdolliset jatkot innokkaille
Tapahtumapaikkana toimii uusi dojomme (sitäkin voimme juhlistaa samalla) osoitteessa Esikunnankatu 12, 10300 Karjaa.