Qigong -treenipäivä

19.06.2022 10:30 19.06.2022 15:00
Kyösti Kallion katu 2, Lahti, Suomi

Qigong -puistotreenipäivä su 19.6.2022

HUOM! Kostean ja kolean kelin vuoksi treenit siirretty Väinämöisentien Dojolle (väinämöisentie 2, Lahti). Opettajana qigong- ja  aikido-ohjaaja Kustaa Ylitalo HUOM! Mikäli kelit näyttävät kovin koleilta ja sateisilta, leiri siirretään sisätiloihin Väinämöisentien Dojolle. Seuraa tiedotusta täältä sekä Lahti Yuko Aikikain facebookista. Harjoitusajat: Su 19.6. 10:30-12:30 13:30-15:30 Maksu: 30 euroa / koko päivä tai 15 euroa / harjoitus LYA:n jäsenmaksun maksaneille 20 euroa / koko päivä Aikidoleirille osallistuville viikonlopun aikido + qigong yhteensä 50€. Qigongmaksut paikan päällä käteisellä tai tilille 19.6. mennessä: Kustaa Ylitalo OP FI13 5680 0020 3172 73 Harjoituspaikka: Treenit siirretty Väinämöisentien Dojolle (väinämöisentie 2, Lahti)! Fellmannin puisto, Lahti. Kokoontuminen Fellmannin kioskin luona osoitteessa Kyösti Kallionkatu 2. Sateen sattuessa treenit siirretään Lahden Urheilukeskukseen Salpausselkähallin katokseen (Salpausselänkatu tai koleamman ja pidemmän sadejakon sattuessa Väinämöisentien Dojolle (väinämöisentie 2). Seuraa leirin tiedotusta täältä ja Yuko Aikikain facebooksivuilla. Muuta: Mukaan kannattaa varata hieman evästä ja juotavaa. Harjoituksiin päälle vapaavalintainen, mutta sopivan mukava ja väljä tai joustava sään mukainen vaatetus sekä nurmikolle / asfaltille sopivat jalkineet. Tiedustelut ja ilmoittautumiset: aikijukuringha@gmail.com