Asetekniikkaleiri P. Silenius 7. dan Shihan

04.06.2022 11:00 05.06.2022 16:00
Tennistie 5, Matilda, Suomi
Matilda-talon perinteinen aseleiri 4.-5.6.2022 Tervetuloa Matildaan harjoittelemaan aseilla.  Kauniissa ja rauhaisassa järvimaisemassa on upeaa harjoitella Shihan Sileniuksen johdolla. Oma makuupussi ja alusta mukaan ja voit yöpyä Matildatalossa. Talolta löytyy hyvin varusteltu keittiö ja jääkaappi eväillesi sekä sisävessat. Sateen sattuessa työväen talon juhlasali on dojomme. Kylällä ihan kävelymatkan päässä on kahviloita, panimoravintola ja rantaravintolat. Rantasauna ja aamu-uinnit kutsuvat sinua mukaan aseleirille. Jo ja bokken saatavilla myös lainaan. Ohjaaja: Petteri Silenius, 7. dan Shihan Aikataulut: Harjoitukset lauantaina 11-12.30 ja 15.30-17. Illalla saunotaan ja grillataan. Su aamulla klo 9.00-10.00 chi kung -harjoitus. Su 11-12.30 ja 14.30-15.30 Viikonlopun hinta on 50 euroa ja yhden harjoituksen hinta on 25 euroa. HUOMIO: vain pankkisiirto! Ei käteismaksuja! Maksut maksetaan tilille FI16 5710 7020 0123 86 Lisätietoihin maininta Matilda. Matilda talolla voi yöpyä ja tietysti saunoa, vapaaehtoinen kannatusmaksu 10€.