Suuri Budoleiri junioreille

10.06.2022 00:00 12.06.2022 00:00
Varalankatu 36, 33240 Tampere, Suomi
Perinteinen kamppailulajien (aikido, itf taekwon-do, judo, taekwondo ja taido) yhteinen budoleiri 8-14 -vuotiaille junioreille järjestetään Varalan Urheiluopistolla 10.-12.6. Kaikki harjoittelevat omaa lajiaan omien ohjaajien johdolla ja pääsevät myös kokeilemaan muita lajeja. Tänä vuonna leiriläisillä on mahdollisuus valita lauantain päiväohjelmaksi Särkännimen huvipuiston sijasta huikeita seikkailuita seikkailuhuvipuisto Flowparkissa. Flowpark sijaitsee Varalan Urheiluopiston pihapiirissä, jossa seikkailuradat on rakennettu eläviin puihin niitä vahingoittamatta. Aikidon ohjaajina toimivat junioriliittovalmentajat Konstamikko Korhonen ja Minna Oikola. Hinnat Leiripassi Majoittuva 149€ Ei-majoittuva 125€​ Leiripassi, sisaralennuksella (edellyttää yhden täysihintaisen leiripassin ostoa) Majoittuva 139€ Ei majoittuva 115€​ Leirituristi, aikuinen Majoittuva 209€ Ei majoittuva 179€ Särkänniemen huvilaiteranneke 36€ Flowpark-seikkailupuistolippu 33€ Hinnat sisältävät huonemajoituksen, ruokailut (aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala), ohjelman mukaiset harjoitukset sekä leirituotteen ja kaulanauhan. Ilmoittautuminen Suomisportissa 22.5. mennessä. Budoleirin kotisivuilta löydät kaiken leiriin liittyvän materiaalin. Lisätietoja liitosta: laura.vonboehm@aikidoliitto.fi / 0405738166