Graduointituomarikoulutus

27.03.2022 00:00 27.03.2022 00:00
Tallberginkatu 1c, 00180 Helsinki, Suomi
Aikidoliiton koulutusviikonloppu Graduointituomarikoulutus Koulutusta suositellaan graduointioikeudet omaaville graduointituomareille ja sen suorittamista edellytetään uusilta tuomareilta, jotka eivät ole sitä vielä suorittaneet. Koulutus on hyödyllinen myös niille, jotka neuvovat graduointeihin valmistautuvia. Koulutukseen voivat osallistua kaikki aikidon harrastajat, jotka ovat kiinnostuneita siitä, mitä vyökokeissa vaaditaan. Koulutus järjestetään Kaapelitehtaalla Awasen dojolla osoitteessa Tallberginkatu 1 C, 4. kerros, 00180 Helsinki. Koulutus on itsenäinen osa kaksipäiväistä koulutusviikonloppua. Ajankohta on sunnuntai 27.3. klo 10-17. Jos osallistut koko viikonloppuun, Awasen dojolla on mahdollista yöpyä. Yöpymisestä maksetaan seuralle viisi euroa paikan päällä. Jos aiot yöpyä, ilmoitathan siitä etukäteen liittoon. Koulutuksen hinta, 40 euroa, maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä Suomisportissa. Ilmoittautumislinkki. Voit ilmoittautua koulutukseen sen alkamiseen asti. Lisätietoja liitosta: laura.vonboehm@aikidoliitto.fi / 0405738166